Gå til innhold

Barnehage i Trondheim(Hallsetreina bhg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hjelp!!!!

Er det noen her inne som har barnet/barna sine ved Hallsetreina barnehage i Trondehim/Byåsen? Er dere fornøyde? Selv begynner jeg og bli ganske fortvilet over situasjonen. Etter at barnehagen åpnet i desember har personalet blitt utskiftet x- antall ganger, og no begynner jeg å bli lei av hele situasjonen. Hvorfor er det slik? Er de ansatte misfornøyde? Merker også at dette gjør at mitt barn blir usikker. Så fort han er blitt kjent med en voksen, slutter denne eller skifter avd. Vi vurdere sterkt å skifte bhg. Noen som har forslag om en god bhg på Byåsen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke den som ligger i Martin Stokkens vei, vel?

Skrevet

Jo, det stemmer! Har du noen erfaring med denne barnehagen?

Skrevet

Ja, kjenner ei som jobber der, og hun mistrives veldig... Kommer til å slutte i løpet av høsten, om hun får seg annen jobb... Vet ikke helt hva det går ut på, men tror ikke arbeidsmiljøet der er så bra. Ikke lederskapet heller, etter hva ryktene sier...

Men vet ikke noe mer om det, altså....

• 6 måneder senere...
Skrevet

Siste jeg hørte var at styrern og fleir av ped.lederan har fått nok og slutta. Er visst bare rot der no. Et par av de som jobber der lage visst berre kvalm.

Skrevet

Barnehagen var god den. vi fikk mye hjelp i en vanskelig situasjon. styrer hjalp oss i en vanskelig situasjon. Vi opplevde en styrer vi fikk hjelp og støtte fra. Nå er styreren borte, hun har sluttet, det er et tap, for barnehagen. Stort sykefravær, førskolelærere som slutter og en ny styrer som ikke kan kommunisere med hverken foreldre eller personalet. Dette skal være en trygg barnehage. Den trygge barnehagen er utrygg uforsvarlig og rotete. Hva tenker dere på. hold dere borte som søkere fra denne barnehagen, barna lider. Etter jul har det bare vært kaos, og jeg ser et personal som lider under dårlig ledelse. Fjern ledelsen som heller ikke holder taushetsplikten sin, viser til siste foreldremøte med "Styrer" og "veileder" DET ER EN SKAM.

• 2 uker senere...
Skrevet

Fikk ikke vært på det foreldremøtet jeg. Hva ble egentlig sagt? Bryter de taushetsplikten? Hvordan da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...