Gå til innhold

Klør så sinnsykt.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 39 og et par uker nå har jeg klødd så sinnsykt på magen. Har fått litt strekkmerker og det virker nesten som det er de som klør. Kan nesten klø til jeg begynner å blø:(

Har lest litt her nå om at svangerskapskløe så sent i svangrskapet er farlig, så nå begynner jeg å bli litt engstlig for at dt kan være det......

Noen som har opplevd det samme, og burde jeg ta kontakt med lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg ikke hørt om, men er du bekymret så bør du kontakte lege eller jm eller føde (ring dit du trur du får raskest og best svar)

men sånn "skjønnhetsmessig" så er det lite lurt å klø på de - da trur jeg du kan fremskynde prosessen med at strekkmerkene dannes.. men vet ikke da

håper det ikke er no ille da :)

Skrevet

Ta kontakt med legen din, det kan være noe med leververdiene dine... Så de bør vel måles såvidt jeg har skjønt:)

Skrevet

trudde det var på ryggen jeg.. men sikkert fordi jeg bare har hørt det nevnt om det...

ja ta kontakt så får du svar :)

Skrevet

Synes bare noe sånt har svirra forbi øynene mine av alt jeg har lest:) Men legen kan gi et sikrere svar enn en gravid som har levd i tåka de siste fem mnd, he he:)

Skrevet

Indeed.. umulig å få med seg alt - selv for leger så hvordan i hule skal vi klare det..

men fint med sånt forum uansett da :)

Skrevet

oi.. bra du fant den..

kanskje fler får det med seg.. helt nytt for meg... trudde som sagt bare det var på ryggen av en eller annen grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...