Arb.ledig husmor Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vi har klart: kirke lokale fotograf forlovere toastmaster innvitasjonene er laget, mangler bare teksten inni...
Mulle :) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 oii du er jo komt lengre enn meg og :s og jeg gifter meg i juni.. Vi har klart kirke kokk + servitører forlovere
flust Skrevet 8. august 2007 #5 Skrevet 8. august 2007 Vi har klart: - lokale (hotell som inkluderer overnattingsmuligheter, kokk, servitører, osv.) - sted til vielse (mangler bare en liten godkjenning) - forlover (han har ikke spurt sin ennå) - jeg vet hva slags kjole jeg skal kjøpe
Arb.ledig husmor Skrevet 9. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. august 2007 Lokalet vårt skal lage maten, men er ikkje helt bestem på hvilken mat det blir da... Men det tar vi om et par mnd... Gjestelista er så og si også klar...
Arb.ledig husmor Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Og no har vi også booka band t dagen ) Serinas_mamma har bytta nick...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå