Gå til innhold

IKKE respekt for voksne


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode ord i en tid som ser veldig mørk ut.

Det gjelder min eldste av 3 som er snart 7 år.

Han har ikke respekt for voksne, skriker, slår og er helt umulig.

Har prøvd i sette grenser men det preller bare av ham, sier at hvis han ikke

gjør slik og slik så får han ikke den og den tingen eller må han gå på rommet eller ikke besøk av vanner osv.

Men det funger ikke.

Er det noen som har det slik eller har hatt det slik

Gode råd tas med åpne armer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger du opp konsekvensene du truer med? Hva sier gutten om det når det skjer?

Skrevet

å være konsekvent er jo svært viktig som du nok vet. Jeg er enig i at det er greit å fjerne privilegier som barnet har. Tv osv... Jeg er mer skeptisk til å straffe med å bli sendt på rommet. Jeg synes det er uheldig at rommet skal forbindes med noe negativt. KUN en advarsel, så konsekvens.. stå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...