Gå til innhold

ang skyggestreker (Samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på en ting: tok en test i dag og ut i fra mitt syn så ser det ut til at det er en svak strek på testen/skygge. Jeg vet at en strek er en strek, men lurer rett og slett på om den "skyggestreken" er lagt inn som en mal der for at den sterke streken skal oppstå akkurat der på testen...hvis noen skjønner meg. mener at jeg kun så en helt hvit bakgrunn før jeg tok testen, men i og med at streken var så svak så blir jeg rett og slett i tvil, alle svar mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg fikk også en svak strek i dag. Men sånn jeg har forstått det, er det sånn at en farget strek kun oppstår dersom det er hCG i urinen. Altså, svak strek eller sterk strek, er det samme farge som på teststreken er du gravid!

Skrevet

tok en cb digital i går, men den var negativ, men så har jeg hørt at det trenger mer hcg for å slå ut også...

Nå venter jeg ny ladning fra billigtester i posten;) Blir en spennende ventetid i dag/morgen. har følt på menssmerter de siste dagene, men det er 10 ganger verre enn noen gang. Alle graviditetstegnene er her, bortsett fra den sterke streken da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...