Gå til innhold

Noen som har barn som har veldig tette bursdager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer litt her. Hvordan gjør dere det med bursdager når det bare er en uke eller to mellomrom mellom bursdagene? Blir det felles feiring eller delt? Hva med barnebursdagene? Vi skal sette igang med prøving på nr to snart, men vil vente en måned til så det ikke blir for tette bursdager i tilfelle det skulle klaffe med en gang....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det 11 dager mellom de to størst, og vi har aldri hatt felles feiring.

Både de og jeg syns de skal ha en dag som de er i sentrum.

Litt upraktisk, men det er da min egen feil at de er født når de er!!

Skrevet

jepp,tett her =) hehe =) lillegutt ble 2 år 1.april i år,og mini ble født 13 april i år :) så litt tett er det jo:)

Hvordan vi skal gjøre det i forhold til bursdager har vi ikke funnet ut enda,men siden det er 2år mellom dem,så blir de nok å få hver sitt selskap,men april mnd er desidert en dyr mnd er i huset ja,pluss påsken er jo som regel midt oppi dette også.

Skrevet

Jeg er født 2 september og søsteren min er født 4 september. Det er tre år mellom oss, men vi hadde alltid hvert vårt barneselskap. Det skulle da bare mangle!!!

Skrevet

Det er 4 dager mellom mine barns bursdager. Det er to år mellom dem. Da de har gått i samme barnehage, på samme avdeling, har vi hatt felles feiring av dagene. Barn på dagen og voksne på kvelden. Ellers ville vi hatt de samme ungene her i to bursdager. I år begynner eldste på skolen og da skiller vi dagene. Han skal invitere klassen sin, og noen gode venner og naboer, så får yngste invitere fra sin avdeling og de samme naboungene. Da feirer vi to helger på rad. De voksne får også komme to helger på rad, da.

Skrevet

12 dager mellom bursdagene her, feirer hver for seg ja. Uaktuelt med felles barneselskap, for det er så stor forskjell da. Familien må pent stille to ganger;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Der stilte du et godt spørsmål! Snuppa er født 18 dager etter at jeg har termin med lillebror... hmm. Tror kanskje vi går for felles feiring de første åra, så får de få hver sin når det er på tide og be hjem venner og sånt. Familieselskapene kan nok tenkes at vi tar sammen...

Skrevet

Det er en dag mellom min brors og min bursdag. Vi hadde felles familiebursdag og hver sin barnebursdag. Har alltid syntes det har vært gøy at de har vært så tett!!!!

Skrevet

Barna våre har i mai og september, så det er ikke noe problem, men min bror og jeg hadde samme dag (med 3 års mellomrom) og feiret alltid samme dag. Han først på dagen med sine venner, og jeg på ettermiddagen.

Det var hektisk sier mamma, men så ble det jo et helt år til neste gang ((:

Skrevet

Her er det 5 dager mellom. Voksenbursdager blir feiret sammen, men barnebursdager blir hver for seg. Det er 5 år mellom barna:-) For å si det sånn, Mai blir en hektisk mnd i årene fremover he, he:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...