081013 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 lurer på en ting: tok en test i dag og ut i fra mitt syn så ser det ut til at det er en svak strek på testen/skygge. Jeg vet at en strek er en strek, men lurer rett og slett på om den "skyggestreken" er lagt inn som en mal der for at den sterke streken skal oppstå akkurat der på testen...hvis noen skjønner meg. mener at jeg kun så en helt hvit bakgrunn før jeg tok testen, men i og med at streken var så svak så blir jeg rett og slett i tvil, alle svar mottas med takk:)
avent1 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det samme sjedde med oss. Vi måtte kjøpe ny test og den var positiv. Tror en strek er en strek. Dersom du ser en skygge der så er den nok positiv:) Håper det var det du ville og:)
081013 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 jepp. VIIL VELDIG gjerne være gravid. men tror ikke håpe for mye i og med at det er første gangen vi har "prøvd" uten prev.
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Vent to dager og ta en ny test Jeg fikk negativ test, ventet to dager, fikk svaak strek, ventet to dager, positiv ;D lykke til!
Sussa jan 2016<3 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 fikk føst skyggestrek, men tok en ny en to dager etterpå,og da va streken strek da....
avent1 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi ble og gravide første forsøk. Lykke til, håper virkelig for din del at dere er gravide:) Ta den om mårenen eller iallefall når det er noen timer siden du sist var på do. Kjøp en sånn pakkemed 3 tester i:)
081013 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 har akkurat fått pakken med tester fra billigtester.se. de var ikk elike de digitale som vi har i norge, man får + eller - på skjermen , ikke gravid, ikke gravid. problemet er at jeg har testet opp alle tre fordi det oppstod feil underveis som det stod..... er det noen som har vært borti disse testene?
Tropiskjuice Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 jeg hadde det som deg!! tok sånn billig test og det kom svak svak sygge test.. tok en clearblue og den slo ut med engang!! ta og kjøp deg en clearblue =) MASSE LYKKE TIL =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå