ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har termin 8 aug og har bestilt time hos frisøren den 17 aug.. lurer på om jeg kan farge håret nesten rett etter fødselen? Eller skal man ikke det pga, hormoner og allergi?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Skal selv farges og klippes rett etter fødsel, fikk ikke beskjed om at det ikke gikk av å gjøre.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 he he he har aldri hørt at va ikkje kan det da.... har gjort det på mange og alltid blitt det ønsket resultat;) lykke til
cathy_ Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 hvorfor kan du ikke farge det mens du er gravid ? det er da ikke farlig det heller...
Lindajo Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 On 8/2/2007 at 12:43 PM, cathy_ said: hvorfor kan du ikke farge det mens du er gravid ? det er da ikke farlig det heller... Det er ikke farlig, men håret påvirkes pga hormonforandringer man får. Jeg prøvde selv å farge håret mens jeg var gravid, men endte med at fargen ikke satt seg og var i grunn bare bortkasta penger.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 22 minutter siden, Lindajo skrev: Det er ikke farlig, men håret påvirkes pga hormonforandringer man får. Jeg prøvde selv å farge håret mens jeg var gravid, men endte med at fargen ikke satt seg og var i grunn bare bortkasta penger. Jeg MÅ bare spør. Hvorfor i alle verden registrere seg og med det samme søke opp en tråd om hårfarging fra 2007 og svare på den??? Anonymkode: 3767e...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå