Gå til innhold

Når fikk dere mensen etter fødsel????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen 3,5 mnd etter fødselen, da hadde jeg akkurat "gitt slipp" på mye av ammingen så var ikke fullamming lenger.

Synes forresten mensen kunne ha holdt seg unna en stund til;);)

Andre da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den etter 6 uker selvom jeg ammet.

Skrevet

Jeg fikk den 8 mnd etter fødselen.

Sluttet med nattamming 3 uker før den kom tilbake.

Skrevet

Jeg kuttet ned på ammingen da han var 4,5 måneder og amma lite fra han var 6 måneder, slutta helt da han var 10 måneder. Fikk mensen da han var 10 måneder.

Skrevet

Snuppa her er 6 1/2 mnd og ikke fått den igjen enda, ammer ikke så mye nå lenger heller. Klager ikke jeg altså :D

Skrevet

Synne er 2 mnd i dag. Jeg fikk en mens blødning 1. aug. alså 6 dager siden. Skal si jeg ble overrasket. Fullammer.

Skrevet

Nr 1: Etter 11 mnd. Ammet i 10 mnd.

Nr 2: Etter 14 mnd. Ammet i 12 mnd.

• 4 måneder senere...
Skrevet

jeg fik den med det samme - dvs blødte stadig otte uger efter fødslen og fik mens tre måneder efter på trods af at jeg fuldammer og pumper til ammebank - nogen andre der har prøvet dette og var den i så fald regelmæssig?

Skrevet

10 mnd, fullammet til 6mnd og ammer fremdeles.

Skrevet

Hmm... Jeg har forsatt ikke fått den jeg... Ammer ikke.. 6 mnd siden fødsel.. Jaja.. gjør ikke meg noe egentlig, da men...

• 2 uker senere...
Skrevet

åssen starta den da den kom tilbake? jeg hadde blodig utflod på papiret i dag..kan det være starten på tanta?

• 2 uker senere...
Skrevet

ammet til 5mnd han er 11mnd nå fottsatt ikke tegn på mensen har prøvd å ta det opp med legen for har noe smerter "der nede" i tilegg men han sier bare at jeg skal vente...har tatt gravid test også negativ.

Skrevet

20 md. siden fødsel og venter fortsatt, ammer en del ennå. Begynner nesten å savne den. Tok ca 1 1/2 og sist også. Men er litt gammel da, sier noen, hehe.

• 4 uker senere...
Skrevet

Etter 6 uker selv om jeg fullammet. Skal snart ha nr 2 og håper det går 1 år denne gangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...