Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Ble bare litt nyskjerrig. Jeg følger med på vekta mi, er 37 uker på vei og lagt på meg 11kg. Det er ikke for mye eller for lite, men den viser 83kg så det er det tallet som gjør at jeg føler meg mye større enn det jeg føler jeg ser ut som. Flere som ikke liker denne vekt greiene..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 HUff ja, er 84 kg nå, 34 uker, føler at jeg legger på meg av alt jeg spiser. Blir litt stressa av det. 10 kg opp fra start, så det er jo normalt, men det bør vel begynne å flate ut litt snart, synes jeg...Føler meg helt flodhest nå, altså, kan nesten ikke vente med å begynne å trene etc etter fødsel!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Godt å høre det er fleres om føler det som meg, men jeg er eldigvis heldig at jeg forbrenner godt etter med amming o.l. Med første man havnet jeg helt ned på 55kg. Jeg så nesten syk ut, det var flere som lurte.. jeg er ca 168cm lang da. Forrige man tok jeg hensyn til dette og kunne spise en sjokolade hver dag med god samvittighet.. Vekten har alltid svinget enormt hos meg, enten jeg er gravid eller ei, men den har alldri vært så høy. Flere som blir litt stressa??
aanonym Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg gikk ned nesten 20 kg før jeg var hjemme fra sykenuset sist - hadde myyyye vann i kroppen (og stort barn, da!).
nybebis Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Vanskelig å si. Jeg satt å prøvde å tenke gjennom, og det er ganske masse man minster rett etter fødsel. Min forige var 4 KG, morkake og fostervann må vel være en ca 3 KG tilsammen i hvertfall. Jeg hadde masse vann i kroppen den gangen. Jeg tror jeg hadde mistet 10 KG etter en uke. ( Gikk opp 18 totalt )
Tululah82 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Legen min sa at dersom du har ødem kategori 1 tilsvarer dette iallefall to kilo..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 På mine papirer har de skrevet 0-1 på ødem, kan jeg da tolke det som 2 kg??
Tonje, M&A Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg gikk ned 10 kg på en uke. Jeg hadde masse vann, gikk barbeint (godt det var sommer), slippers til mannen var for små. Fikk ei på 2940,så hun var ikke så stor. Gikk opp 23 til sammen, så bare vann var det ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå