ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 6 dager igejn til termin og håper at det er ikke mer en 6 dager til lille kommer...
Surk Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 2 dager igjen til termin...håper ting skjer no... dersom ikkje noke skjer til helga,.. så skal eg ringe og få modnings akkupunktur på sjukehuset.. snakka med dei igår.. ville ikkje gje meg da, før eg hadde komt til termin!! så får sjå om det kan evt hjelpe ting i gang!!
Mona2 Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 3 dager til termin...Storebror kom natt til Fredag 2 dager før termin, så håper håper håper at lillebror hermer:)
nybebis Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 2 dager igjen! Hadde vært gøy om det skjedde på termin )
kokka Skrevet 2. august 2007 #18 Skrevet 2. august 2007 65 dager igjen.... Tiden har gått kjempe fort.
litakine og Theodor Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 37, og veldig klar til å møte den lille
olivenmamma Skrevet 2. august 2007 #20 Skrevet 2. august 2007 5 dager igjen til UL termin og mensterminen er i dag! Har hatt mye vondt nederst i magen til tider, men jeg tror vesla bare ligger og koser seg hos meg og har nok ingen planer om å komme enda=)
MiniMeAndMe+spire Skrevet 2. august 2007 #22 Skrevet 2. august 2007 Endelig under 50.... 49 dager igjen idag!!!
Tonje, M&A Skrevet 2. august 2007 #23 Skrevet 2. august 2007 51...Gleder meg til å møte nurket, ikke bare se det på en skjerm.. Må innrømme det skal bli deilig å slippe å være tung og ikke minst halsbrann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå