Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 vil også ha sol!! er så utrolig lei dette været vi har hatt i "sommer". skuffende.
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 nå blir jo august knall på østlandet da (ihht til værmelding på tvnorge for helgen og mine spådommer)
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Med fare for å nærmest bli halshugd; jeg synes været i sommer har vært fantastisk å gå gravid i! Merker på meg selv at jeg tåler varmen dårligere enn noengang -og da er det rett og slett fantastisk med regn og kjølige dager.. *legger hodet på stabben*
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 typisk, da jeg har bestilt ferie. vel sol blir det uansett!
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 "hugger til" hehe - er vel lov å mene sitt om været vel jeg har vært mest på jobb og klager ikke over regn når jeg jobber.. nå går jeg straks ut i permisjon og kjenner at da blir det stas med varme.. trur jeg skal tåle det
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Med det gode været kommer også den dårlige samvittigheten.. Jeg er som regel å se ute i hagen med hodet ned og rumpa opp på evig jakt etter ugress og andre uhumskheter.. I år har hagen fått seile sin egen sjø og det er så vondt å sitte å se på! Nei -sitte inne med BIM, en kopp te og kosepledd er et godt alternativ!
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 jooo.. men sommer vil jeg heller ha.. regner med jeg blir litt av-bimmet når jeg kommer hjem og ikke sitter på jobb 8 timer med datan foran meg og er uinspirert på jobb.. det skal bli godt det også - men jeg må jo følge litt med tenker jeg - man lurer jo på de man kjenner nickene på du får ha lokalt dårlig vær da så tar jeg godvær i mitt område
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 ..lurer FÆLT på hva slags jobb du har -som kan sitte hele dagen på BIM! Skjønner jo nå at sykepleieryrket ikke var det helt rette for meg! ..så du tror at du har sjans til å av-bimme deg, du?! Det tror jeg neppe skjer før Super_Aktiv er ute -men du får ha lykke til!
Fabelaktiv Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 hehe jeg er geofysiker og kjører modeller og lager presentasjoner.. så jeg har litt tid innimellom slagene.. også er jeg ekstra slapp og umotivert om dagen.. det hjelper på bimmingen det skjønner du sitter foran pc hele dagen og går bare til lunch og på do.. da blir det litt sånn sikkert morsommere å være sykepleier ikke helt av-bimmet trur jeg - siden jeg er så nysgjerrig og skravlekjerringete hehe - men DET kom vel ikke som ei bombe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå