OnlyMe Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vet ikke om det er så lurt, om det er for sterkt for huden? Noen som har prøvd? hvordan gikk det? Hvilken anbefaler du? Hehe, takk for hjelpen:P
PrincessElisabeth Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har prøvd. det gikk fint for min del, men IKKE bruk den på hele! Jeg gjorde det og endte opp med svie og kløe. Etter det er kremen kun brukt musa, ikke ved leppene eller klitten... Jeg brukte veet jeg, og jeg mener ikke at det er det beste jeg har gjort, hvis jeg var deg ville jeg heller ha voksa, blir mye mindre hår der:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 har prøvd ja og anbefaler d ikke, kløe svie osv.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Var ikke noe problem for min del, ingen sviin eller kløing sist jeg brukte veet. Men nå har jeg bestilt fra kondomeriet- spesial for intimbarbering, har ikke fått prøvd den ennå, men er sikkert lurere enn veet!
mor.monsen Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 den fra kondomeriet virker ikke....jeg måtte ha den på i nesten en time før noen hår løsna. det som er fint med den er at om du barberer over ette rå ha hatt kremen på så tar det lengre tid før hårene vokser ut igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå