OnlyMe Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hehe, du kom i dag og;) Begynte å lure på om shoppingen hadde tatt livet av deg:P
Teltpluggen Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Kjennes ut som om den snart kommer til å gjøre det.. Skikkelig sting i magen.. Hatt det i heeeele kveld.. tror det er fordøyelsen min som går til pokkerivold.. Fant masse gøy på shopping da:D Innkludert 10 skåler fra et sett som mamma og søsteren min samler på. kjøpte alle ti for 15 kroner.. 15 kroner SAMLET altså.. ikke hver for seg..
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Huffda.. Du må shoppe roligere:P hehe Regner med du fikk svidd kortet ganske bra da;) Høres ut som du har det slik jeg hadde det i går:( Var ikke noe gøy!!! Men det går over:) Så snill du er da! Men 10 skåler til 15 kr? Hvor var det du var å handlet? utlandet? Jeg sliter på nm:( Har fått i oppdrag å stjele 8 Mercedeser i helsinki og sende de til moskva.... MEN, jeg har stjelt over 25 biler hittil i dag, og ikke en av de er mercedes!!!! Hvordan skal jeg noen gang klare det da? Har du gjort det? Huff, tror jeg har sittet litt for lenge å spillt :s
Teltpluggen Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Vel.. Det er bare å prøve igjen og igjen og igjen og... igjen;) Kan evt kjøpe biler stjålet fra helsinki men det koster en GOD slump penger.. Må nok bare stjele biler til krampa tar deg;) Satt i dagesvis med den der.. Var på Nille her og handlet:) De hadde opprydningssalg så var 50-90% salg på en hel del varer. innkludert de skålene:) Kjøpte alle 10 for mindre enn det EN egentlig koster vetu:P
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Å, noe så kjipt da!!! Jeg som hadde håpet om å bli ferdig med den i dag:( Synes liksom jeg har vært så flink og kommet så langt på så kort tid.... Jaja, får vel bare fortsette! Nille ja! DER er det lenge siden jeg har vært :s Hadde faktisk glemt at det finnes... hehe. Her kom det liksom en max20 butikk i stedenfor! Kan tenke meg din søster og mor ble glad da:) Fikk su tak i det du SKULLE ut å kjøpe? (kom du deg opp i dag forresten:P)
Teltpluggen Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Kom meg opp ja:) var faktisk ikke noe problem:O Fant det jeg skulle gjorde jeg også, men tror jeg skal ta meg en skikkelig sånn.. handltilmegselvselvomallepengeneEGENTLIGskalgåtilbabyting-shopping om noen uker når engangstingen kommer;) Mesteparten av pengene GÅR jo til babyting! Men syns jeg kan få lov til å unne meg litt nytt, i og med det er jeg som har magen, OG vondtene akkuratt nå
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Utrolig!!! Jeg slet som pokker med å komme meg utenfor dynen i dag :s Men som du ser: jeg kom meg opp til slutt;) Duskalhaengangsstønad? Hehe, blir vel deilig å få så mye penger på en gang!*deilig* Jeg har perm, så får de jo fordelt utover mnd. Men har jo blitt endel shoppingutenåhapenger her også hihi Men vi fortjener det jo Eller? hihi
Teltpluggen Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 SELVFØLGELIG gjør vi det;) Første vi skal ha er nok den vaksemaskinen:) Men jeg tror jeg prøver å legge meg litt igjen.. Kanskje jeg får sove DENNE gang? Øynene mine faller snart igjen av seg selv:P
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 Hehe, får vel sende litt "sove støv" da;) God natt! ******************************** *******************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå