Gå til innhold

Marthe Med Ninjareka!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, du kom i dag og;)

Begynte å lure på om shoppingen hadde tatt livet av deg:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjennes ut som om den snart kommer til å gjøre det..:( Skikkelig sting i magen.. Hatt det i heeeele kveld.. tror det er fordøyelsen min som går til pokkerivold..:P Fant masse gøy på shopping da:D Innkludert 10 skåler fra et sett som mamma og søsteren min samler på. kjøpte alle ti for 15 kroner.. 15 kroner SAMLET altså.. ikke hver for seg..:o

Skrevet

Huffda.. Du må shoppe roligere:P hehe

Regner med du fikk svidd kortet ganske bra da;) Høres ut som du har det slik jeg hadde det i går:( Var ikke noe gøy!!! Men det går over:)

Så snill du er da! Men 10 skåler til 15 kr? Hvor var det du var å handlet? utlandet? :P

Jeg sliter på nm:( Har fått i oppdrag å stjele 8 Mercedeser i helsinki og sende de til moskva.... MEN, jeg har stjelt over 25 biler hittil i dag, og ikke en av de er mercedes!!!! Hvordan skal jeg noen gang klare det da?

Har du gjort det? Huff, tror jeg har sittet litt for lenge å spillt :s

Skrevet

Vel.. Det er bare å prøve igjen og igjen og igjen og... igjen;) Kan evt kjøpe biler stjålet fra helsinki men det koster en GOD slump penger..:P Må nok bare stjele biler til krampa tar deg;) Satt i dagesvis med den der..

Var på Nille her og handlet:) De hadde opprydningssalg så var 50-90% salg på en hel del varer. innkludert de skålene:) Kjøpte alle 10 for mindre enn det EN egentlig koster vetu:P

Skrevet

Å, noe så kjipt da!!! Jeg som hadde håpet om å bli ferdig med den i dag:( Synes liksom jeg har vært så flink og kommet så langt på så kort tid.... Jaja, får vel bare fortsette!

Nille ja! DER er det lenge siden jeg har vært :s Hadde faktisk glemt at det finnes... hehe. Her kom det liksom en max20 butikk i stedenfor!

Kan tenke meg din søster og mor ble glad da:)

Fikk su tak i det du SKULLE ut å kjøpe?

(kom du deg opp i dag forresten:P)

Skrevet

Kom meg opp ja:) var faktisk ikke noe problem:O Fant det jeg skulle gjorde jeg også, men tror jeg skal ta meg en skikkelig sånn.. handltilmegselvselvomallepengeneEGENTLIGskalgåtilbabyting-shopping om noen uker når engangstingen kommer;) Mesteparten av pengene GÅR jo til babyting! Men syns jeg kan få lov til å unne meg litt nytt, i og med det er jeg som har magen, OG vondtene akkuratt nå:P

Skrevet

Utrolig!!! Jeg slet som pokker med å komme meg utenfor dynen i dag :s

Men som du ser: jeg kom meg opp til slutt;)

Duskalhaengangsstønad? Hehe, blir vel deilig å få så mye penger på en gang!*deilig* Jeg har perm, så får de jo fordelt utover mnd. Men har jo blitt endel shoppingutenåhapenger her også;) hihi

Men vi fortjener det jo :D Eller? hihi

Skrevet

SELVFØLGELIG gjør vi det;) Første vi skal ha er nok den vaksemaskinen:) Men jeg tror jeg prøver å legge meg litt igjen.. Kanskje jeg får sove DENNE gang? Øynene mine faller snart igjen av seg selv:P

Skrevet

Hehe, får vel sende litt "sove støv" da;)

God natt! ********************************

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...