Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Neida, sitter og hekler babyteppe!:-)
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Nemmen så koselig Flink til slike ting du da?!
jyda med nr 4 i magen Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ikke jeg. sitter å ser på i.r.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Det er dritenkelt da! Begynte i fjor vår for det skulle være klart til snulla, og skulle bare gjøre det ferdig mens jeg venta de siste ukene. Trodde jo jeg skulle gå over tida, men neida...hun kom 8 dager før termin, og teppet var ikke klart , så da tenkte jeg at jeg kunne gjøre det klart til spira!
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Hihi, så koselig da:) Jeg har ikke tålmodighet til slikt :s Alt må gå så fort med meg,... hihi
OnlyMe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Hmmm, hva er i.r?? Ser du og er fra bergen:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Det går fort unna da...og man kan se på tv samtidig!:-) Men litt vanskeligere å sitte på nettet når en skal hekle!
jyda med nr 4 i magen Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 jeg begynte å brodere en duk for 2 år siden. Skulle være en gave til min svigermor for at hun bodde hos meg i to månder og hjalp meg når tvillingene ble født. Men jeg er enda ikke kommet halveis. Så med mitt tempo kan det gå mange ti år før hun får den.
Teltpluggen Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 herreGUD jeg har vondt i magen min..:(på Sida i ALLE ribbeina liksom.. Så er HELE magen min ØM jo!! *Klagesyte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå