Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #26 Skrevet 7. august 2007 Lest ovenfor at de har Byåsen treff du kan bli med på men er ikke de kun for de som bor på Byåsen.... kanskje vi skal planlegg eget bimtreff?
gladmammatel2 Skrevet 7. august 2007 #27 Skrevet 7. august 2007 Heia Jeg bor på Lade og har termin 24 juni. Synes det ser ut som om det stort sett er Byåsendamer som står for "befolkningsveksten" her Håper vi får til et BIM-treff for alle etterhvert. Har ei jente på 2 år og traff mange trivelige damer på treffene i 2005!
Håpefull mamma Skrevet 7. august 2007 #29 Skrevet 7. august 2007 jeg vil også være med på treff.. synes det er litt ekkelt å gå på byåsen-treffene da alle de som er der kjenner hverandre. er heller ikke spesielt kjent med de plassene de har treff.
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #30 Skrevet 7. august 2007 kjenner og kjenner fru blom;o) vi har møttes to ganger;o) det som er med byåsentreffa,er at vi planlegger å trille og sånn litt i lag etterpå,derfor tenkte vi et bydelstreff ville gjøre susen,men det betyr jo ikke at det ikke er rom for de som ikke bor på byåsen..
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 7. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 7. august 2007 Der jeg kommer fra er man nabo om man bor innen en mil unna, så lade er jo et steinkast:)
prøvekluten+3små Skrevet 7. august 2007 #32 Skrevet 7. august 2007 hahha;o)jammen det er den rette innstilling maymay! ser for meg d eneste kjipe med å ikke være fra byåsen på disse treffa er etterpå..om man ikke vil dra til byåsen for å trille vogna da seff;o)
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 8. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 8. august 2007 hehehe, sant sant, støl og jævlig som man jo blir etter fysisk aktivitet. Undertegnede er i særdeles dårlig form, håper noen pisker meg til å dra på 3t snart...... Msn min er forresten [email protected] dersom noen vil jabbe litt skit om dagene:)
Engulknappvirrevirrevapp Skrevet 8. august 2007 Forfatter #34 Skrevet 8. august 2007 La deg til jeg, snart tobarnsmor:)
Anette og Miss Sofie Skrevet 8. august 2007 #35 Skrevet 8. august 2007 hei hei jeg bor på saupstad nettopp flytta hit fra tønsberg, vi skal ha vår første baby 1 des:) åsså er jeg 23år jeg har vært med på treff på byåsen en gang nå sist. å jeg bor jo ikke der.. har ikke noe å si det:) å jeg kjente ingen der og det var tre nye der sist så det er jo ikke noe farlig å komme dit da!! en gang er jo den første for alle og vi har jo til felles at vi alle skal ha baby:) Det er jo bare å komme på det på da vinci , det ble på dagen denne gangen siden vi alle trodde vi kunne akkurat nå pga ferie og sykemeld osv. men blir nok på ettermiddagen åsså de andre var det. hmm:) nå ble det mye men måtte bare.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 8. august 2007 #36 Skrevet 8. august 2007 Venter nr.1 i januar, er 26 og bor på Saupstad. Ser vi er flere, gleder meg å bli kjent med dere. Og kanskje gå på stilleturer sammen om et halvt års tid!?
Mortil1snart2<3 Skrevet 8. august 2007 #37 Skrevet 8. august 2007 enda en gravid trønder her, men bor på Nardo jeg da.. Har termin 05.11, 26 år og ingen barn fra før. Er det ingen andre fra denne sida av byen her?
fiffimamma Skrevet 8. august 2007 #38 Skrevet 8. august 2007 Noen som har mer lyst å bli kjent og? Kan jo begynne med msn eller mail? JEg og bor på saupstad... Er veldig interessert i å bli kjent med flere her oppe... har bodd på tyholt nesten hele mitt liv så kjenner ikke så mange her oppe.... Har termin i februar, og har ei jente på 16 mnd fra før av... msn min er (for de som er interessert): [email protected]
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 10. august 2007 #39 Skrevet 10. august 2007 Har lagt det til på msn
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 10. august 2007 #40 Skrevet 10. august 2007 ooobs...Mente å si at jeg har lagt deg til på msn Snart tobarnsmor. Flere Saupstad damer som vil prate/ bli kjent på msn?
"gullet" Skrevet 10. august 2007 #41 Skrevet 10. august 2007 ser at vi er noen fra Saupstad også :-) endelig... .-) litt bekymret for og gå og kjede meg alene neste år, det vil jo også helst sikker bli arrangert barseltreff etterhvert på helstestasjonen... Hvor gamle er dere da også videre :-) ?? jeg blir 31 om ei uke og dette blir tredjemann... min msn : [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå