Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så imponert over svarene du ga på den laaaaaaaaaange spå-tråden. Så jeg hadde lyst til og stille deg noen flere spørsmål. Tilogmed mannen min har blitt helt hekta. He, he..

Som du skjønner fra den forrige tråden har vi flytteplaner. Kan du se om vi kommer til å flytte til den plassen jeg har sett meg ut? Ønsker at barna skal begynne på en bestemt skole, gjør de det? Kommer vi til å bli boende i den boligen vi kjøper nå i høst, eller kjøper vi noe annet senere? Det er jeg som jobber på sykehus (er på nattevakt nå). Kan du se når jeg og mannen min får oss ny jobb? Kommer vi til å trives, eller angrer vi på at vi flytter? Kommer vi til å ha det bra sammen? Ser du noe annet av interesse?

Ble kanskje litt mye dette, men som du forstår er vi veldig oppsatt på å flytte nå. Det er et vankelig valg, men vil "hjem" før eldstejenta begynner på skole.

Tusen, tusen takk igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Virker som dere bestemmer dere for og flytte,ligner på den plassen du har valgt.Ser ikke om hvilken skole barna starter på men de kommer til og trives på den skolen de starter på.

Dere vil ikke angre på og flytte,virker nesten at dere ikke flytter hjem igjen når hun eldstejenta starter på skola.Dere trives så godt.Han får seg jobb(din mann)men ikke med det første,men så kommer det.Jobber han på et kontor eller noe?får opp en del "viktige"papir arbeid her.

Dere kommer til og få/ha det veldig fint sammen,dere er skapt for hverandre.

Skrevet

Tusen takk igjen. Får ikke mindre lyst til å flytte nå. He, he..... Det jeg mente med¨å flytte hjem var at vi nå bor langt unna familie og venner (180 mil), så hjemme er hjembyen vår. Vil flytte hjem til byen før jentene begynner på skolen. Så vi kommer nok ikke til å flytte tilbake hit igjen. Kan du se noe om vi blir boende der vi kjøper nå, eller om vi kjøper noe annet senere? Og hva med jobb til meg?

Synes du er kjempeflink.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...