OnlyMe Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Skjønner at man må vente til etter renselsen, men er det noe mer enn det å tenke på? Har så lyst å reise til syden en tur før jul, men vet ikke hvordan det blir med bading?
kisso Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hvis renselsen er over vil jeg tro at det ikke er så mye mer å tenke på.. Bare passe på å vaske deg godt etter strandlivet, men det gjør vi jo vanligvis også, er kanskje litt mer utsatt for infeksjoner. Jeg badet jeg i mitt første svangerskap når renselsen var ferdig, den varier jo til person til person hvor lenge den varer..
kokka Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hei. Når skal du føde da? Det tok 4 mnd, før alt var i orden på meg. Så jeg ville ikke tatt kjangsen på at det ble en bade ferie, akuratt.... Men de fleste bruker ikke så lang tid tror jeg....
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Tror de sier man skal vente minimum 6 uker før man bader. Snakk med lege/JM/helsesøster el.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå