Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan våger du å snike deg opp bak ryggen min og plutselig bare svare på et innlegg?????? :P

Har du ikke sett at du har vært ETTERLYST? På så å si ALLE forum?

Du forsvant bare plutselig og fant deg ikke igjen.. Phu, men du lever altså!

Hvordan går det med deg da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha... nei har ikke sett at jeg har vært etterlyst, HAR LETET ETTER DEG?!?!? hvor i svarte er de forumene a?!?

Skrevet

Her på skravle, på 1tri, på bli gravid +++

Hadde jo ikke peiling på hvor du oppholdt deg:s

Men her svarte du ihvertfall ikke... Hehe

Skrevet

j har vært så og si innom hver dag, og leta etter deg.. og der vi skrev..Fant det aldri for du hadde liksom ikke svart så jeg ga nesten opp... litt ille egentlig gitt!! joda her går det vel greit..

hmm.. samb. krangler med familien i hjemlandet(kurdistan) vi ska lete etter ny leilighet.. vi er litt kaniner nå... har kramper i kroppen nesten hele tiden, bein,armer,rygg,side.. kommer hele tiden.. og den UVI gir seg ikke..

inne på 1tri? ja jøss.... hadde jo "mensen" den 20, som jeg sa til deg, har ikke tatt no EL test, men vært ganske så"fuktig" der nede, så tenkte den var i nærheten eller no....

Skrevet

Da MÅ vi ha gått om hverandre... MEN så er det slik at jeg har snudd dagene da, så er våken på denne tiden, og sover når alle andre er våkne :S

Huff, ikke gøy å krangle med familie, å kan tenke meg det ikke er noe bedre når de i tillegg bor i et annet land! Håper det ordner seg:)

Hvor er det dere skal flytte da? Hehe, gleder meg til å bli kanin igjen:P Har liksom ikke vært de mest aktive 9mnd i mitt liv:P

Har du vært hos legen da? Høres ikke ut som du har det bra nå nei:( Håper det gir seg snart! Og at spiren da sitter :D

Skrevet

hmm legen veldig ofte, men d går vel over .. hmm.. spiren MÅ sitte snart... har sex fordi det er digg så klart, men nå er det et par ganger EKSTRA for r redd de ska svømme forbi egget, og glemme grunnen til at de kom inn der..haha....

ikke gøy å krangle med familien..æsj.. Jaja..

vet ikke HVOR vi flytter men blir jo her i området

Skrevet

så stille du ble nå da!

Skrevet

Hehe, holdt på med så mye samtidig;)

Ja. det MÅ det... Jeg skal xxxxxxxx fingre og tær for deg:)

Er ikke lenge til jeg forsvinner over på dib nå :s Det skal bli merkelig!

Håper ihvertfall det ikke er lenge til;)

Skrevet

det blir sikkert utrolig spesielt :D hihi.....

men du må ikke forlate meg HELT her da... egentli hører jeg ikke hjemme her, men det er her alt skjer :D hehehe...

Skrevet

Ja, jeg grugleder meg til det:) Kommer sikkert til å titte innom her ofte, og skal nok se etter deg;) Er jo det du sier, er her det skjer;)

Sitter her å vedder med sambo, om hun kommer før eller etter termin... Hehe

Skrevet

får håpe hu kommer før da! hihi...

Skrevet

men jeg får legge meg jeg gitt!! var koseli å prate med deg igjen..Var nesten litt bekymra :D hehehe.. ska prøve å holde øyna åpne for svar osv senere!! hihi klemmer! kos deg videre i natten

Skrevet

Ja det håper jeg også! Bare jeg slipper å gå over :P

Er her om kvelden/natten, så ikke bli bekymra;) Skal nok klare å finne deg igjen vettu... hihi

Du får sove godt:) Klemmer til deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...