Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 nå syns jeg hun har fått mye ufortjent dritt etter seg altså! hun har sine meninger, og står for dem! hun tar seg tid til å forklare, og hun viser respekt til dem hun svarer! hun holder seg saklig, selv om hun får mange fjortis-kommentarer som ikke hører hjemme noen plass!! jeg syns mamma'n til en stor og en liten virker som en fornuftig og reflektert dame! jeg syns hun er kjempeflink til å holde hodet kaldt, og svare voksent og gjennomtenkt hver eneste gang jeg har lest et svar fra henne! uansett, så er det bra vi har forskjellige meninger her inne, og at vi deler dem med hverandre fordet! hvis ikke hadde det vært drittkjedelig å være her! stå på mamma'n til en stor og en liten! du har mye fornuftig og interessant å komme med ) puuhh, det var godt å lette på trykket :oD
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Kan ikke si jeg har lagt merke til henne engang jeg hvem er hun?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 la den ut på galt forum, hehe ) fikk lagt den ut der den skulle!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Synes kanskje hun får mye ufortjent dritt, men mye av det er også berettiget. Jeg har selv veldig sansen for henne, inklusive NOEN av meningene hennes, på andre felter er vi dypt ueninge. Men hun har en tendens, kanskje uten viten og vilje, til å virke nedlatende og bedrevitende, noe som igje irriterer på seg andre. Men hun har bedret seg en del i forhold til hvordan det var til å begynne med og jeg er av den tro at dersom hun ikke hadde kommet tilbake så ville fremdeles småtroll vært klin dødt og kjempekjedelig, slik det var i lange perioder mens hun var borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå