Gå til innhold

"Honey, i`m home......"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på en snei, her er jeg....jadda

 

Da er vi vel hjemme igjen i Bærum. 10 dager på sørlandet i blandingsvær er over, og smått og stort er tilbake i det fine nymalte huset vårt....

Jeg har faktisk lengtet litt hjem jeg...og det tiltross for at jeg ikke kommer herfra i det hele tatt... Men har man slått rot, så har man slått rot.

Og det beste av alt...(med litt slemt tilsnitt....) Da vi vendte nesen hjemover, snudde naboene nesen sørover.... tjohei...

 

Skåret i gleden må være at den mindre intelligente hunden ikke fant seg til rette i sitt "prøve" opphold borte. Han ble først syk pga noe han spiste på tur, så stakk han av (har han gjort det før mon tro?), og så besluttet han at han var lederen i den nye flokken...dvs han turet frem som han ville. Trakk damen nesten overende på tur osv osv

 

Phantomet satte seg i bilen etter lang kjøretur hjem og dro for å sjekke ståe med hunden, viste dem hvordan ting skal gjøres, og hvilken lydig fin hund han er, for så å ta ham med hjem....eh...ikke helt slik jeg ville ha det, men bedre å finne riktig sted med en gang enn noe som bare blir en halvgod løsning...

Dermed trenger "Ulv" fremdeles en ny "hule" å slå seg til ro i... *hint-hint*

Kanskje han kan være en egnet bryllupsgave.....? med fin rosa sløfe på? Hva sier dere, hulder-bulder og Dritblid???????

 

 

Å ja, så har jeg savnet dere alle som en. En ekstra klem til Attpåklatten som sendte hyggelig sms,hyggelig sms "chat" med Karomamma og til Dritblid for kose prat på telefon.... Dere forkortet oppholdet på sørlandet i dårligvær.... Takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem skal dere være!!!!!!!!

 

Du har vært savnet her også altså!

Skrevet

Velkommen tilbake!

 

Fint å se deg igjen!! :-)

Skrevet

Velkommen tilbake! Det er fint med ferie, men det er jammen godt å komme hjem også. Synd det ikke fungerte med hunden i det potensielt nye hjemmet, men dere finner sikkert et annet. Jeg er glad jeg ikke skal gifte meg nå, for jeg ønsker meg ikke en mindre smart hund!

 

Du har også vært savnet her inne :-D

Skrevet

Welcome home Honey:-))

 

Ditt blide åsyn har vært savnet her ja!

 

Dumme hunder og dumme mannfolk, er det to sider av samme sak mon tro? Hmm.....tenke tenke......Snulder, dette er en tankerekke du bør stille deg!!! Apropos skilpadder;-))

Skrevet

Velkommen hjem fra det blide, men regnfulle sørland!

Vi ble lei av regnet og reiste hjem for en uke siden, men jeg lengter tilbake...

 

Håper å se deg snart :)

Skrevet

Velkommen hjem!!! Og takk for tilbudet om vilter hund med rosa sløyfe... men jeg tror jammen meg jeg har nok med 5 barn og 2 ekorn-jaktende katter ;=)

Og du Phantomet.... Tusen takk for at du sendte bildet av frieriet!!! Tror nesten ikke jeg har sett Snuldermannen så glad over ett halvkornete bilde før jeg!!! Han har helt siden november irritert seg over at han ikke har hatt noe "bevis" fra gjerningen!!! :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...