phantomet Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hei på en snei, her er jeg....jadda Da er vi vel hjemme igjen i Bærum. 10 dager på sørlandet i blandingsvær er over, og smått og stort er tilbake i det fine nymalte huset vårt.... Jeg har faktisk lengtet litt hjem jeg...og det tiltross for at jeg ikke kommer herfra i det hele tatt... Men har man slått rot, så har man slått rot. Og det beste av alt...(med litt slemt tilsnitt....) Da vi vendte nesen hjemover, snudde naboene nesen sørover.... tjohei... Skåret i gleden må være at den mindre intelligente hunden ikke fant seg til rette i sitt "prøve" opphold borte. Han ble først syk pga noe han spiste på tur, så stakk han av (har han gjort det før mon tro?), og så besluttet han at han var lederen i den nye flokken...dvs han turet frem som han ville. Trakk damen nesten overende på tur osv osv Phantomet satte seg i bilen etter lang kjøretur hjem og dro for å sjekke ståe med hunden, viste dem hvordan ting skal gjøres, og hvilken lydig fin hund han er, for så å ta ham med hjem....eh...ikke helt slik jeg ville ha det, men bedre å finne riktig sted med en gang enn noe som bare blir en halvgod løsning... Dermed trenger "Ulv" fremdeles en ny "hule" å slå seg til ro i... *hint-hint* Kanskje han kan være en egnet bryllupsgave.....? med fin rosa sløfe på? Hva sier dere, hulder-bulder og Dritblid??????? Å ja, så har jeg savnet dere alle som en. En ekstra klem til Attpåklatten som sendte hyggelig sms,hyggelig sms "chat" med Karomamma og til Dritblid for kose prat på telefon.... Dere forkortet oppholdet på sørlandet i dårligvær.... Takk!!!
Gummelillan Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Velkommen hjem skal dere være!!!!!!!! Du har vært savnet her også altså!
Maud Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Velkommen tilbake! Det er fint med ferie, men det er jammen godt å komme hjem også. Synd det ikke fungerte med hunden i det potensielt nye hjemmet, men dere finner sikkert et annet. Jeg er glad jeg ikke skal gifte meg nå, for jeg ønsker meg ikke en mindre smart hund! Du har også vært savnet her inne :-D
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Welcome home Honey:-)) Ditt blide åsyn har vært savnet her ja! Dumme hunder og dumme mannfolk, er det to sider av samme sak mon tro? Hmm.....tenke tenke......Snulder, dette er en tankerekke du bør stille deg!!! Apropos skilpadder;-))
Karomamma Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Velkommen hjem fra det blide, men regnfulle sørland! Vi ble lei av regnet og reiste hjem for en uke siden, men jeg lengter tilbake... Håper å se deg snart
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Velkommen hjem!!! Og takk for tilbudet om vilter hund med rosa sløyfe... men jeg tror jammen meg jeg har nok med 5 barn og 2 ekorn-jaktende katter ;=) Og du Phantomet.... Tusen takk for at du sendte bildet av frieriet!!! Tror nesten ikke jeg har sett Snuldermannen så glad over ett halvkornete bilde før jeg!!! Han har helt siden november irritert seg over at han ikke har hatt noe "bevis" fra gjerningen!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå