Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Noen her som har prøvd å sette klyx helt på slutten? førte det til rier eller skjedde det ikkeno? Er så sliten og lei,vil bare ha alt overstått før det ender med at jeg ikke har krefter igjen. Orker ikkeno lenger
Spira31 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 prøvde miniklyx, men kun for å få til å drite.. funka dårlig. prøvde 3 spiseskjeer lakserolje..førte kun til at eg fekk drite, ingen fødsel ennå... termin 8 august. ellers så kan du jo kanskje prøve ein kraftdose med laktulose...
marghald Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Skjønner deg godt! Jeg vil også føde en uke eller to før termin... Har du prøvd å gnikke på de berømte putene under føttene? Mulig du må ha hjelp for å få det til da:) Dette skal ihvertfall jeg prøve! http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=4034004 Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hei, Fikk klyx under min første fødsel av jordmor(ikke mini klyx)..funket som bare det,nesten umiddelbart etter at jeg fikk tømt meg...Altså jeg fikk kraftigere veer med en gang!
gleder meg igjen Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 jeg tok det i går og er i dag 10 dager på overtid så det funka ikke på meg :-(, men kom på do hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå