Gå til innhold

forbanna fredrikstad sykehus ass...!§!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal egentlig ha planlagt keisersnitt den 08.08 , men tror sandelig Casper-Leander er på vei gitt..

Var en tur innom sykehuset på mandag. hadde rier osv, men ikke nokk til at di kunne sette igang keisersnittet.. ( var vist veldig masse å gjøre den dagen)

Ble lagt inn da, med løfte om snitt iløpet av natten / morgen dagen..

14 timer senere kommer endelig noen innom igjen, sjekker åpningen og konstaterer ingen forbedring .. og sender meg hjem igjen...

Har vert veldig masse stress idag, siden snuppa ble 1 år. Og midt i selskapet går slim proppen. Og riene begynner for fult igjen...

Ringer ned på sykehuset igjen , men får beskjed om at det er kaos enda, folk som kom 2 timer før står enda i gangen og venter på rom. så med mindre jeg har 10 cm åpning og en unge som nesten titter ut kan jeg bare drite i å komme ned.....

Sitter her nå , og er kjempe frustrert.. Føler meg kjempe snytt!

da jeg skulle ha snuppa gikk jeg først i 5 døgn med rier, før jeg endelig ble lagt inn, så hadde jeg nesten 1 døgn før jeg i det heletatt hadde 5 cm åpning. Og til slutt fikk jeg hastesnitt fordi hjærtelyden sank...

fikk da beskjed om at jeg ikke klarer lage ordentlige rier, og derfor bruker VELDIG lang tid på å åpnes...

Er jo pga av dette , at jeg har fått invilget keisersnitt denne gangen , men alikevell er det samme regla igjen..

Må vel gå skikkelig galt denne gangen , før de reagerer..

Blir små rar av det sykehuset ass... Jeg gir vel faen i om det er mye å gjøre... Er vel ikke mitt problem det.. da får di annsette flere folk da..

Huff... dagens syt fra meg ;)

*trøst ønskes*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke dette er syt, det er jo ganske ille om du må vente helt til det blir så prekært at det står om liv! Og det skulle man få slippe.. Håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Huff da!!! Er jo sannelig ikke din skyld nei.....

Kjenner en som jobber der, og han dro fra jobb kl. ti ikveld, for det var så kaos der i dag!

Bare synd at det skal gå utover pasientene...

Skulle de ikke ringe deg tilbake eller noe heller??

Skrevet

tusen takk...

Det er jo faen i meg det sykehuset i et nøtteskall, gjør ingen ting før man ABSELUTT må , eller at det er for sent...

JA ja ...

Skrevet

På en måte så er det nok ikke de som jobber der sin feil.. kanskje du skulle henvende deg til kommunen eller fylket, eller til avisa eller noe sånt? Men er kanskje kjent hvordan ting står til der?

Skrevet

jeg skulle ringe tilbake vist det var mindre enn 4 min mellom riene...

Det oppnådde jeg ikke en gang med drypp og etter 1 døgn i fødsel sist.. Så dette skal bli artig!! ;)

Skrevet

uff, jeg skjønner så utrolig godt frustrasjonen din!!! Fødte selv i fellesferien der i -05, og det var noe av samme regla som du gjennomgår. Helt utrolig at det skal kunne være så elendig! Hørte fra alle andre også som fødte på samme tid at det var helt forferdelig. Men det ble bare bortforklart med at de har stengt ene fødeavd (B7), mindre bemanning, og flere fødende... Akkurat som det er de fødendes feil at alle andre også skal føde akkurat da, og at de er underbemanna...

Var da på B3 forresten...

Andre gang var i november-06, og var visst "høysesong" da også, men var da på B2, og det var en heeeelt annen opplevelse. Var da satt opp planlagt ks pga forrige gang (noe av samme grunn som deg samt smalt bekken og litt store barn). Håper virkelig de klarer å hjelpe deg så du får en bedre opplevelse nå! Jeg fikk beskjed om at hvis fødselen satte i gang så kunne de stanse riene og gjennomføre et "akutt planlagt ks" som jm sa.

sender deg en stoooooor trøsteklem og ønsker deg og lille lykke til

Skrevet

Kjære vene:o(

Har du ofte rier nå da?

En venninne av meg som skulle ha planlagt ks fikk rier og måtte komme med engang, og der tok de ks.. Han lå i seteleie da!

Skrevet

Det er jo helt idiotisk å ikke foreta snittet om du har rier og babyen er moden for å komme. Er det så krise på sykehuset burde de sende deg til et sykehus som har tid til å ta i mot deg nå.

Skrevet

skal ikke vere greit tydeligvis. Ringte ned igjen nå.. men var fremdeles kaos da.. så hun rådet meg til ikke å komme ned. For det var ingen som hadde tid til å gjøre noe...

Ligger vist gammle folk å dør på andre avdelinger fordi det er så få opprasjons stuer,....

Unnskyld meg , men di trenger da ikke gi meg dårlig samvittighet da.

Er vel ikke min skyld akkurat

Skrevet

Ring et annet sykehus, enkelt og greit, forklar situasjonen din rolig.

Evt, dra ned på Fredrikstad, be om vakthavende og nekt å gå noe sted før de i allefall hører på deg.

Maken til behandling av fødende kvinner:(

Skrevet

Jo, og ta med en journalist fra VG eller noe i samme slengen...

Skrevet

Kan du ikke ringe til et annet sykehus? Blir jo for dumt at mennesker ligger og dør pga for få operasjonsstuer. Hva om det er like kaos og du plutselig må ha akutt keisersnitt og de ikke har kapasitet til å hjelpe deg?

Skrevet

jeg har gitt opp det sykehuset både fødeavdelinge og en annen avdeling der...

lå 4 uker i svanger skapet inne på sykehuset.. og de to siste ukene sa de vi setter deg i gang i morgen imorgen imorgen hver dag.. til jeg til slutt etter dager ble satt igang

Skrevet

hvor bor du henne... ??? A-hus ring ditt eller er det forlangt unna?

Skrevet

du har krav på fri sykehusvalg men vet ikke om det gjelder KS også? Men ring til ett annet sykehus å hør ..

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle sende en liten oppdatering;

Har fremdeles ikke skjedd en dritt.. sitter fremdeles her med masse murringer. Men nada kapasitet på sykehuset . men men.. får vel heller gå med rier frem til den 08. da har jeg i allefall fått det innvilget ;) men med min flaks , så skjer det vel noe da også sånn at jeg ikke får det-....

Skrevet

Kjære vene! Sånt burde man slippe å oppleve... Det du går med nå, sliter deg jo fullstendig ut, og det var vel ikke det som var meningen! Man trenger krefter og overskudd når man skal komme seg etter ks OG ta vare på et lite nyfødt barn!

Dra til et annet sykehus! Med en gang - det er jo heldigvis ikke så vanvittig lange avstander i ditt distrikt!

Skrevet

Enig med deg Kakao.

Når du har mulighet til å bruke et annet sykehus, gjør det. Jeg hadde ikke orket å gå rundt som du, vel vitende at de gjør ingenting uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...