Gå til innhold

pupper......


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

Yupps!

Om ca 2 til 3 mnd kommer jeg til å stramme opp brystene og kanskje fylle de oxo med litt silikon!!!!!

Disse puppene har gjort jobben sin her på gårn, etter at ungen min har begynt med fast føde og kutter ut amminga , da skal jeg begynne å pleie de litt med litt omsorg!

Noen som har erfaring med dette?

Gleder meg som en unge til å få sånne fjortispupper!!!!!!!

he he......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei!

Misunner deg! Skulle gjerne vært å fixa litt jeg oxo - "jentene" er ikke akkurat i samme form som de engang var:) Brystforing av 3 små setter sine spor lixom..

Problemet er at jeg er enormt skeptisk... en veninne av meg har fylt i sine, og hun sa det var helt JÆVLIG! -men resultatet er jo bra da. Hun må inn om 4 år og kontrollere sine. Hun gikk gravid, og har ammet sønnen sin med silikon-bryster uten problemer.

Jeg er litt sånn at jeg er skeptisk til alt som skal "puttes inn"...er mer komfortabel med å "dra ting ut". Hehe. Så kanskje det blir en fettsuging eller noe en gang i fremtiden...skal jeg gjøre noe med brystene blir det evt. bare å løfte dem litt...putte noe inni dem tør jeg ikke.... Hehe...men lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare noen tanker fra meg:

Kan godt skjønne deg.

Selv er jeg ikke noe fan av silikon og skjønnhetsoperasjoner. synes det sender feil signaler til barn.... men alle får gjøre som de vill:) er jo ikke nødvendig å fylle de for mye, og da er det jo heller ingen som kommer til å legge merke til det.

Jeg selv kommer heller til å satse på trening:) trente en del bryst mens jeg var gravid sånn at jeg skulle slippe at de sank for mye, og synes det har hjulpet...men vet jo ikke hvordan de hadde vært hvis ikke jeg hadde gjort det....

Lykke til hvertfall:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he.....yups! nå har disse puppene forvandlet seg til rosiner, så på tide å piffe de opp litt!!!! he he....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å "fikkse" litt på de etter at jeg er ferdig med å få barn jeg også! har lyst til å ta sånn bukplastikk også jeg da.... blir som den reklamen på tv.... opperert, opperert, opperert.... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå som du flytter til askim så kan vi gjøre det sammen...he he....

men hvis du har lyst så kan vi begynne å jogge sammen da heidi, når dere har kommet dere på plass!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres bra ut! kanskje vi kan få gruppe rabatt! hehe!

jogging ja! Det har jeg faktisk alldri gjort! Men er nok veldig lurt:)

Så er med jeg:) ( har trnt på hellsestudio da)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må vi begynne med det, det er døds deilig å jogge!!!!! man føler seg så annerledes på en måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...