Monajenten Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ...svigermor? ...svigerdatter? ...barnevakt? ...turkamerat? ...underholder? ...skravlevenninne? ...partyfølge? ...fortrolig venninne? ...personlig kokk? ...forlover? Kjeder meg;)
silhah og emilie Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 ...svigermor? northerlights ...svigerdatter? mami87 og nydelige nathalie ...barnevakt? ganske mange ...turkamerat? honningmelon ...underholder? sjaman ...skravl evenninne? pølsa ...partyfølge? monajenten ...fortrolig venninne? mamman til J&J ...personlig kokk? de som kan å lage mat:p aner ikke ...forlover? katrine89** ina emilie080906<3 og maaange fleer:p
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 oi... så nøye merker jeg meg ikke hvem som sier og gjør hva her... Men jeg har jo flere venninner her inne, så feks er mamma'n til Celine og Marcus både skravlevenninne, turkamerat, fortrolig venninne og barnevakt... kunne sikkert vært forlover også ;O) Linn&Skrållan er en annen, og FøTtAsKjÆrEt, og Torpekjærringa. Ellers legger jeg godt merke til bl.a. Mamman til J&J, Rusketuska, Dailis, og en hel haug med andre koselige damer her inne, bl.a. deg Monajenten!
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 jeg begynte på lista di, men er fryktelig dårlig til å komme på navn....så sletta den jeg...hehe... men jeg hadde med pølsa, deg og nothern...
Joikaboll@ Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 ...svigermor? NL, uten tvil. ...svigerdatter? Honningmelon ...barnevakt? Grå ...turkamerat? De fleste ...underholder? Monajenten ...skravle venninne? Mam og minsten ...partyfølge? LOTP ...fortrolig venninne? Heihei ...personlig kokk? Curlymor ...forlover? Heihei
Monajenten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Glemte å skrive selv her da, hehe;) ...svigermor? Northernlights ...svigerdatter? Mami 87 og nydelige Natalie ...barnevakt? Aner ikke, hihi;) ...turkamerat? Hmm, hvem er skikkelig flinke treningsfolk her?? ...underholder? Rusketuska, Siklerotte ...skravlevenninne? Lineberta, Twig, Mulle ...partyfølge? Lineberta, Hufsemor, Ole's mamma +++++++++++ ...fortrolig venninne? Twig, sjaman ...personlig kokk? Hmm, tror jeg hadde satset på Ole's mamma,eller -<<- ...forlover? Vaaaaaaanskelig her, gitt;)
mayaya Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 ...svigermor? northernlights ...svigerdatter? pølsa ...barnevakt? ka-ping ...turkamerat? ka-ping ...underholder? ka-ping ...skravl evenninne? ka-ping jaja, samme det, ville tatt ka-ping på hele røklet jeg :-p ...partyfølge? ...fortrolig venninne? ...personlig kokk? ...forlover?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Svigermor: Northernlights Svigerdatter: Icepopmedjentasi Barnevakt: Tonje&Teodor Turkamerat: Sjaman! Underholder: Monajenten.. Kunne sunget i mange timer for meg du :-) Skravlevenninne: Silhah og emilie Partyfølge: Lupp og prompefisen Fortrolig venninne: Mochicka og Even Nikolay Personlig kokk: Cat.68.. Tror hun er flink å lage mat jeg! Forlover: Lapez <3<3
Monajenten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. august 2007 Næææh så koselig:) Det gjør jeg gjerne, jeg;)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 *hihi* Pølsa da!!! Jeg hadde tenkt og skrive deg overalt jeg=) Kanskje ikke som svigermor da... Nå kjenner jeg ikke så mange nick da.. Men nothern kanskje? Hun virker som en real og koselig person.
Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 *rødme* GJør det da!=D Vet du elsker meg.... Haha.. Neida.. Øvetrøtt serru..=P
Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Svigermor; Pia&CF Svigerdatter; H to the E to the G to the E Barnevakt; Thea&Erle Turkamerat; Elendig mamma (det har jo jo alt da!) Underholder; Marie85 Skravlevenninne;Kozy K Partyfølge; Kozy K Fortrolig venninne; Kozy K & Elendig mamma Personlig kokk; Thea&Erle Forlover; Kozy K
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Elsker deg veldig høyt serru =) (overtrøtt jeg å)
Twig Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 ...svigermor? NorthernLights ...svigerdatter? Isaac`s og Leah`s mamma ...barnevakt? ...turkamerat? vinterkyss ...underholder? Kyllingen ...skravlevenninne? DEG! ...partyfølge? ...fortrolig venninne? vinterkyss og hønemor ...personlig kokk? ...forlover? Klarer ikke besvare alle jeg )
Twig Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 jo forresten ...fortrolig venninde og forlover: Monajenten også
Monajenten Skrevet 1. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 1. august 2007 SUKK! Du er fantastisk Twig! Gleder meg til vi skal treffes!!! :) Thanx for being You:)
Twig Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 Thanx for being you 2! vært redningen min mange netter du nå ) beste jenta!! Blir artig å endelig få møte deg snart! =))
Northernlights Skrevet 2. august 2007 #18 Skrevet 2. august 2007 Åh =) Må være fordi jeg er så gammel ;o) (må spare på denne og vise alle fremtidige svigerdøttre..hehe)
prekæs Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 Må kommentere denne. Dere gjør nok riktig i å velge Northernlight som svigermor og ikke meg. Er stygt redd for at jeg kan bli en svigermor fra helvete, som bryr meg med alt fra amming til innredning av barnerom. Kun det beste er godt nok for min store gutt, som selvfølgelig er helt uten feil;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå