Gjest Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Setter inn dette diktet her som jeg fant en annen dibber hadde lagt ut. Syns det var så vakkert... Langt over jorden et møte var satt, et barn skulle fødes i denne natt. Og englene snakket med Gud som alt vet: "Dette barn trenger ekstra kjærlighet! Det blir nok litt spesielt dette barn, det utvikles ikke helt som det skal. Han utvikles ikke til normal tid, så 'utviklingshemmet' vil stempelet bli. Han vil ikke løpe og leke og le og tankene holder han inne med. De tegn som forelder forventer å se, de venter han også å komme med ... Så kjære Gud Fader: vis oss et par som villig og glad denne jobben tar. De vil nok ikke med engang forstå den viktige oppgaven som de skal få. Men sammen med barnet så sender vi med en fylde av kjærlighet, glede og fred! Og snart så vil sannheten demre for dem at himmelen selv er gitt deres hjem. Det barn som er plantet i deres have er himmelens helt spesielle gave!"
ekogm Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg så diktet først nå. Det var vakkert.
haater husarbeid Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 Ja, sånn må det bare være. At vi er utvalgte til å ta oss spesielt av våre spesielle barn. Jeg har ihvertfall tenkt at min sønn kom til meg fordi jeg kunne passe ekstra godt på han og var den rette mammaen for han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå