Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Æ kan bare sei at dokker som lage innleg om Knulla den å knulla ditt, å så idiotiske ting... Er jo rett å slett tapte sjeler på denne jorda! Æ e almektig lei av folk som må lage opp løgne før å få sæ ett liv, å rett å slett før å lage en krangel. Shit det kan da verkelig ikke være spennanes å lev livet dokkers, sia allt må lyges om! Fette gåen heile gjengen som holl på sånn!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 den skjønte eg jo ingenting av,selv om eg åsså e fra nord.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 jeg skjønnte den å jeg er ikke nord fra Er enii med deg.. skjønner heller ikke hvorofor folk på lyge å lage seg opp en egen historie bare for å få startet en diskusjon.. Å det å lyge om å pult broen til typen, å blitt gravid med x osv... Nei huff, så sant så sant.. Har ikke mye å leve opp til.. De stakkars menneskene..
OnlyMe Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Må bare si at jeg synes det verste er de som lyver på seg en graviditet!
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Dær e æ enig.. Men det va sånne teng æ meinte åsså. folk som må lage sæ løgn, før å få sæ et liv.. Fytti fan
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Til deg som atartet denne debatten: HELT enig!! Utrolig nok så finnes det en haug av mennesker her inne som har sinnsykt fritidsproblemer!!! Finn på noe annet enn å lage bråk og f...skap!!! Skaff dere heller et liv!!
M&MH Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Det mest idiotiske er jo de som faktisk går 5 på de historiene her da...
Krolla og Theodor Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Jeg syns det er TRIST når noen dikter opp slikt - for et stakkarslig liv
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Sånn som nå, midt på natterstider..får ikke sove..hva gjør jeg? Jo, tar meg en liten tur på på barnimagen, og vips så havner jeg på denne siden. Kranglesiden..hehe..litt patetisk i grunn... MEN, den eneste grunnen jeg hver gang går inn her, er for å se på alle de teite kommentarer og drittslengingen som skjer her, og VIPS, nok en gang havner jeg midt oppi det. Selv om jeg vet at mye er tull, blir jeg alikevll provisert...er jo litt moro også da..MEN må innrømme jeg liker meg beste på de hyggelige sidene...som 3 trimester hvor mødrene som oftest bare er blide og fornøyde fordi de veldig snart venter barn. kjempeflott!!!! Men nok en gang, MÅTTE jeg bare legge et innlegg her på denne DUMME siden...Jeg er en av dere/oss. En stor IDIOT med fritidsproblemer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå