Gå til innhold

ensom...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler meg så fryktelig ensom for tia.. eller har gjort det nå i en måneds tid nå.. vennene mine gjør ting, uten å høre om jeg vil bli med, sambo er hos kompisen hver eneste dag.. og når jeg forteller ham hvordan jeg har det og at jeg synes det er trist at jeg er alene hver dag, så blir han irritert på vennene mine for at de kan oppføre seg sånn.. når jeg sier til ham at han oppfører seg på samme måte, så blir han skikkelig irritert, og reagerer på skikkelig barnslig måte.. de dagene jeg får ham til å forstå at jeg trenger støtte,stiller han opp der og da, de neste timene eller hva det skal være, og så stikker han igjen! Jeg må få legge til at jeg er faktisk en sprudlende person, som prøver å ikke la ting som dette påvirke meg.. men uff, dette begynner virkelig å tære på meg.. alle rundt meg sier at jeg stråler, men jeg føler at det er like før jeg vistner hen...

måtte bare få lufte tankene og hjertet litt her..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. Skjønner hvordan du har det.. Det er ikke enkelt.. :(

har det på samme måte, føler at jeg sitter gravid å helt alene.. Mens alle andre finner på ting.. :(

Skrevet

hva med og snu den litt, hør med vennene dine om de vil finnne på noe ? litt typisk at de kanskej tenker at du ikke synes d blir gøy eller orker... kanskej de ikke vet helt hva de skal si ?

Skrevet

Ja snakk med venninnene dine. Det er ikke sikkert de er sikker på om du kan eller orker å bli med.

Jeg har også mye tid alene, men det er fordi de andre er på jobb og jeg er sykmeldt. Å legen har sagt at det må jeg regne med å bli resten av svangerskapet. Jeg har da satt opp en liten plan for meg selv over ting jeg skal få unnagjort her hjemme. Planlegger jula, dåpen osv. Men jeg ringer og sender meldinger til vennene mine og setter av planer med de også.

Prøv å sammle de hjemme hos deg eller noe. Inviter til en jentekveld med en god film og noe kos som dere lager sammen.

Håper du får floket opp i dette og at du spruddler igjen. :)

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...