grå :) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 de siste dagene ligger hun og hopper mens hun dier. ser veldig rart ut. liksom hopper liggende og så streeeeekker seg så langt hun kan for å se bakover (ikke alltid hun husker å slippe puppen *aua*) o så superraskt tilbake til maten og hopper videre.
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hihi, sånn gjør Lucas også Skikkelig deilig når de biter tak og bøyer seg helt bakover. Puppen bare blir en meter lang liksom, og når man sier au får man et gigantisk glis til svar........:-/
Anne-B. Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hehe, må jo ikke gå glipp av hva som skjer i verden rundt en! Hihi Datra mi gjorde også det.. Noen ganger hadde hun såvidt tid til å spise, så hendte at hun slapp puppen midt i suginga, og da spruta det melk overalt hehe..
* 5 om dagen * Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 smiler litt med meg selv her nå...hadde en annen Malin i tankene, og det ble litt komisk...hehe... men det høres ikke godt ut nei...uff... og du monajenten, om du leser, jeg har vært uten nett i 17 dager, og det eneste jeg hadde var dine sanger som jeg hadde lasta ned...hehe...vi har hørt mye på de, og jeg har deg som ringetone på mobilen også...(håper det er greit ? ) da er min Lucas helt i hundre, synger og danser...eller danser og danser, han er bare 1 år ( i går ) så er mest vagging...hehe...
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Ååååhhhh så koselig!!!!!!!!!!!! :-D Om det er greit ja, selvfølgelig!!!! Jeg som skal bli rik og berømt trenger jo all promotering jeg kan få ;) Gratulerer så mye med overstått ettårsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå