OnlyMe Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Greit at det ikke vokser på legger lengre;) MEN kan ikke håret på hodet få være i fred? Det fliser seg, er helt umulig, og synes jeg mister SÅ mye mer nå enn før:( Vil ha MITT hår tilbake!!! (tror det har noe med at jeg venter jente) Noen med samme problem? Hvilken shampo bruker du? hjelper det?
Gjest Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg er motsatt....her sitter håret som bare det. Blir bare tykkere og tykkere for hver dag som går. Slik var det sist også, og da fikk jeg jente(ikke at jeg tror at det spiller noen rolle) )
Evab Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Ja, jeg merker det samme. Har vanligvis tykt og flott hår. Men nå har jeg tynt og fettete hår. Det eneste jeg føler hjelper er å vaske håret annen hver dag... Drømte forleden at jeg mistet håret mitt, og at det lå store tjafser med hår på hodeputa... Tenker nok litt på at håret mitt er stygt ja!
OnlyMe Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Godt å høre at det er "normalt"... Litt misunnelig på deg som har motsatt problem ja:P Jeg og vasker annenhver dag! Er ikke gøy dette her:( Og hjelper ikke at jeg har hørt at det faller MER av når man ammer:s Kommer vel til å miste alt jeg da *snufser høyt*
Miss Dynamite Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hei igjen me&mini! svarer på denne jeg, nå er jo ikke jeg gravid da men.. Gud de siste ukene mister jeg håret hele tiden!! og så fettete og ekkelt det blir..Enda jeg bruker bare beste type sjampo osv for håret mitt..Hihi.. tenkte jeg kunne svare, men kanskje dere kunne svart på no, jeg får kramper HELE TIDEN!! i bein,armer, rygg...det er såå vondt! aldri vært plaget før..
bell3, fikk gutt Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Hår????? Mener du den utvaska moppen som er på hodet mitt??? Og ingenting hjelper???? Huff, er glad det snart er over, og håret kan få bli sitt gode gamle igjen.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 hehe, ja jeg har det også sånn. alt bare falt av... satt fjen med det som føltes som fjon i forhold til det jeg hadde før. meg jeg har alltid tenkt at jeg "en dag" skal ta permanent, ikke sånn som de hadde på 80tallet, men sånn at det ble mer liv i håret. så det har jeg gjort nå, og er kjempefornøyd=) ikke nok med det, men etter at jeg gjorde det så faller det ikke av mere hår heller..........
Tooblind Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Den ene tanten min mistet alt håret på den ene siden av hodet da hun gikk gravid.. Hadde bare sånne små babyfjoner igjen. Det kom igjen etter fødselen da, men likevel..
Sussa jan 2016<3 Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Gå på frisørsalongen å snakk med de. så burde du få med deg en shampo og et "vann"å smøre i hodebunnen for å stimulere hårveksten Boi + stimulant shampo og hårvann e supert for midlertidig håravfall,spesielt i forhold til graviditet og amming koster ikkje så alt for mye med tanke på at det e spesial produkter. Men du må ha, og bruke begge produktene for å få effekten som e forventa, føst vil du merke at du ikkje røyte så mye åsså vil de hjelpe det nye håret å vokse ut i gjen verdt å prøve Lykke til hilsen "frisøren" =)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 wæo, jeg har lurt på hvorfor håre på leggene mine har slutta å vokse, ante ikke at det kunne ha en sammenheng med graviditeten:P så herlig!! skulle ønske det slutta å gro visse andre plasser også
Sussa jan 2016<3 Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 hadde faktisk en kunde som kunne fortelle at ho mista alt håret under armene,underlivet og leggene når ho ble gravid, og har ikkje fått det tilbake etter fødselen, det samme skjedde med mora hennes... syntes det hørtes litt rart ut, ikkje hørt om et sånt tilfelle før....
moister Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Jeg har også veldig mye kramper for tiden...det eneste som hjelper for meg er uttøying, prøv og ta flere uttøyinger om dagen. Massasje skal også hjelpe i tillegg til uttøying! Lykke til! Håpe det blir bedre!!!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Sånn er håret mitt og.... fliser seg og brekker når jeg grer det... mister masse hår jeg venter også jente... jeg bruker redken sjampo og balsam... men det ser ikke ut til å hjelpe selv om det skal være mot slitte tupper og slitt hår generelt...
moister Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Forrige svangerskap mistet jeg mye hår, jeg måtte klippe meg helt kort fordi det ble så pistrete og tynt. Nå har jeg spist B-vitaminer i 1 1/2 år og nå i dette svangerskapet har jeg ikke hatt samme hårproblemet. En må spise B-vitaminer i noen mnd, kanskje et år før det hjelper....kanskje liten trøst, men når det er gått såpass at du ser virkningen så er det verd det!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå