@--->---- Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 blir jo sittende her mye lengre enn jeg hadde planlagt. og av en eller annen merkelig grunn er listen over ting jeg skulle få gjort etter ungene var lagt like lang.... men koselig har det vært. natta alle sammen. sove godt )
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Hehehe jeg har gitt opp å lage de listene:-p Nattinatt og sove godt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå