snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Etter mange år med frisørprodukter, bruker jeg DOVE nå.... ikke så fornøyd nei, må finne meg en ny...
AneB Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Etter mange år med frisørshampo her også prøvde jeg First Price når jeg var på hytta til pappa og hadde glemt min egen. Lureste jeg har gjort! har alltid vært plaget med fett hår som måtte vaskes hver dag, men nå holder det faktisk med hver 3. Helt herlig. En frisør sa at det var fordi det var mye salter i den som tørket ut hodebunnen, men så lenge jeg ikke begynte å klø kunne jeg bare kjøre på.
OsloMor Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Kerastase, bain satin heter den. Kjempebra og lukter veldig rent av den, he-he.
Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Bruker vanligvis den som er på tilbud jeg, hehe
Nyseryllikberta Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 En eller annen Tigi bedhead eller Matrix sin flass-sjampo. Innimellom Aleppo-såpe, olivensåpe med fennikkel og laubær, gunstig for eksemhud;)
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Har aldri i mitt liv eid en frisørshampoo ;P Bruker akkurat nå define et eller annet for tykkere hår... (for å få tynt hår tykkere ihvertfall he,he) Pleier å måtte bytte etter å ha kjøpt samme et par ganger... synes ikke det blir bra lenger... merkelig...
*Kleopatra Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Varierer litt mellom de fra Tigi Bedhead, akkurat nå er det "moisture maniac".
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Jeg brukte også den kerastase bain deforce i mang år. Men har nå funnet en bedre og billigere Fudge wet head sjampo, og balsam med samme navn. Kjøpte på lookfantastic nettopp og sjampo og balsam 500 ml kom akkurat på under tollgrensa på 200 kr. (fikk også med en paraply, hehe) Har tidligere kjøpt på www.balsam.no men det ble mye dyrere.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 thihi, samme her =) men gliss balsam
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. august 2007 #10 Skrevet 1. august 2007 Jeg bruker kerastase også:)Jeg tåler ikke butikkshampoo.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Synes dere de Tigi sjampoene er bra, har prøvd de 3 forskjellige nå, og den eneste som var brukende var moisture maniac, men ikke spesielt god. Den ene tigi catwalk med honning og havre luktet merkelig, men var forsvidt grei nok for håret. Den grønne antifrizz, som jeg virkelig trodde skulle væøre bra, luktet godt men føltes å ha tyggis i håret.
♥ DAME Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Bruker Redken Extreme (blå flasker) + balsm og hårkur i samme serie. Har lest på et annet forum at det er mange som har anbefalt den. Kjøpte den, og allerede etter første gang sa sambo at håret mitt ble så utrolig mykt og svigerinna mi sa håret mitt såg så fyldig og mykt ut. Hun måtte kjøpe den også ) ANBEFALES )
Nyseryllikberta Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Tigis Dumb Blonde passer hvertfall håret mitt. Den blå er også god, men ikke helt suveren liksom, ellers likte jeg også den oransje, vitamin etellerannet..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Den røde til l'oreal (tror den er til farga hår) fordi jeg synes den lukter så godt!
It's all about me Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Den rosa Elvitalen. Den er jeg faktisk superfornøyd med........og så er det jo så fin farge på den også, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå