lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 der va du jo! no e eg spent, får eg se bilde av vogna din? elelr e eg bare blitt synsk?
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 he,he, hei ) Ja, jeg har fått tatt bilde vettu, for var litt kjølig her noen dager så da sov hun i posen sin og kosa seg ) Skal legge til bildet, jeg! *lete, lete* ;O) Bra med dere?
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 jada, trøtt som en strømpe da.. mini fant ut d va dag kl halv 6 imårrest.. rote meg stadig inn på msn, finn ikke senga min der da.. glede meg å se :)
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Sånn! Da ligger det på profilenalbumet vettu ;O) Uff, her var kl 7 i morges... og normalt er det ca 8.30, så jeg er helt gåen. Sov ikke i natt heller nesten uansett... Ikke moro når det er sånn altså! Nei, jeg tviler i grunn på at senga di er på msn hi,hi Ikke min heller og er der jeg også sitter ;P
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 næææ!!!! vogna din er jo rosa!!! kuuuult!!! da passa den jo kjempegodt der da!! ja, den hadde eg flaks med, for eg er ikke så mye synsk da.. !
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 hva i all verden... :S profilenalbumet??? hva er det da? hehehe profilen, eller albumet da skulle det vel stå... ja, var sikker på du måtte ha fått med deg at jeg hadde kjøpt den vogna, for den er ikke gammel heller ;O) Emmaljunga Scooter i cerise, og den nyansen var bare 100% lik også! Synes kanskje ikke på bildet, men posen ligger inntil et av de rosa feltene på vogna der og det går i ett ;O) Knallfin er den!!! Snille deg! Og hun sov som en stein!!!
SaDa Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Så fin den posen var da.. Er det mammaen til J&J som har laget??
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. august 2007 ja, så det var helt lik farge, som på vogna. herregud så bra! tenkte først lilla så!! jepp, er meg som har laga den
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Gode nyheter til dere begge! Imorra skal jeg, snulla og mamma til byen, så da skal vi på posten!:-)
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Ja, hun er kjempeflink altså! Gubben trodde ikke på at det var "noen" (som han sa) som hadde laget den. Trodde jeg prøvde å lure han og at jeg hadde bestilt noe dyrt fra Emmaljunga uten å ville innrømme det he,he )
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. august 2007 næææi, så slem han var da! typisk mannfolk da :)
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Mamman til J&J; ja, ikke sant. men er litt kjøpestopp på barneutstyr her... ha,ha... har 5 barnevogner bl.a. da... så skjønner han jo ;P Så spennende da, Riga! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå