Gå til innhold

Graviditetstegn?


Kneket

Anbefalte innlegg

Jeg har i grunnen ikke noen tegn, jeg... Bortsett fra uteblitt mens og to positive tester, da :-) Noen flere som har det slik? Jeg gleder meg nesten til kvalmen setter inn for da kjenner jeg ihvertfall på kroppen at noe er på gang! Erfaringen tilsier at det er knappe to uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, bortsett fra at jeg ikke gleder meg til evt.kvalme!!

Var veldig dårlig sist. oppkast morgen og kveld, halsebrann så det holdt!

Men merker ingenting ennå,nå da.

Har ikke gått opp for meg ennå nei!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ekstremkvalme fra dag 1 og ut i forrige svangerskap, lå på sykehus flere ganger. Denne gangen har jeg hittil ikke merket noen ting, er 5+2 i dag ca. Merkelig! Håper jeg slipper lettere unna denne gangen :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye kvalme fra jeg bikka 5+0. Kom meg akkurat hjem fra ferie før det slo til. Ellers har jeg en del bekkensmerter og såre brystvorter. Foreløpig er bekkensmertene levelige, men antar de øker i plagsomhet etter hvert. Jeg er også usigelig trøtt.

 

De færreste får jo akkurat de sammen "plagene", og slipper man kvalme er man jo ekstremt heldig.

 

Magen vil jo også komme etter hvert. Den kom i uke 9-10 hos meg sist, men da var livmoren også litt utvidet fra første gang. Så vi får se. Økende mage og etter hvert tegn på liv, er jo de beste tegnene av dem alle.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...