SuperGlad Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Genial serie! Viste utrolig godt hvorfor ting er akkurat slik de er i USA, ikke rart det er mye dop og kriminalitet, alt for å slippe unna det livet. Gleder meg til å fortsette å se serien, å få se hvilke utfordringer forskjellige mennesker i forskjellige situasjoner har.
akt80 & Sara Emilie Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 jepp såg den:) skal de ha flere slike serier ? om ka då?
SuperGlad Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 de sa på reklamen at neste gang skulle en kristen leve som muslim i 30 dager. Vet ikke om det er han som skal gjøre det eller en annen.
Anne-B. Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Ja, så den jeg også. 300 dollar bare for å henvende seg på akutten, det er jo rett og slett sinnsykt! Jeg blir så provosert.. Det verste er at tiltak for å rette opp i dette, blir stoppa pga lobbyvirksomhet fra selskaper som sponser valgkampanjer til senatorer og guvernører. Trasig!
Gjest Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Ja det er helt utrolig! Er så glad for vårt offentlige helsevesen. Her har vi ihvertfall ordninger som sikrer oss når vi blir syke/skadet. Det er ille nok å ha økonomiske problemer om man ikke skal bekymre seg for at det er for dyrt å gå til legen.
Dronningen! Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Det som er veldig skremmende er at en grupp norske politikere vil privatisere så mye som mulig av det offentlige.... Da vil antageligvis vi stille i samme kategori som USA når det gjelder velferd. Altså på ræva!
OsloMor Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 USA er på vei til å bli et uland, større og større klasseskille, all privatiseringen og mangelen på tydelige fagforeninger for hjelpearbeidere. Når landet i tillegg bruker milliarder på å innvadere og krige i andres land, blir det hele veldig absurd. Skremmende.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Måtte rett og slett regne ut hva man får i årslønn med minimum wage...jobber en for $5,85 i timen, 40 timer i uka, 52 uker i året så har man tjent litt under 71 000 kr. Er dritglad for at jeg bor i Norge og der jeg ikke må betale for all den medisinske behandlingen Telma har fått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå