FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 ...superpene, snertne damer med nydelige hus og menn når jeg leser innleggene? Tror alltid at det som gjemmer seg bak nicket er tilsynelatende perfekt, og da er det så godt å ta en titt inn i albumene og finne ut at de aller fleste er normale mennesker med normale hus og menn;)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 hehe.. de fleste bildene jeg har sett, er av superpene jenter/damer ) tøærr ikke sette opp bilde av meg selv.. ville fått gjennomsnittet av pene damer til å synke!!! haha
Monajenten Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Hehe da kan jeg godt treffe deg RL så får du ihvertfall vekk den følelsen ang. meg;)
AneB Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Noen ganger ser jeg bare for meg slitne, leie joggebuksedamer som ønsker å fremstå som perfekte superbabes her inne
lenej :o) Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 jah, da kan du møte meg å, å få den bobla knust!
*Kleopatra Skrevet 1. august 2007 #7 Skrevet 1. august 2007 Har litt motsatt inntrykk jeg da, virker som at alle har fæle svigermødre, utro menn, sure barn, upålitelige venninner osv. Hehe:)
grå :) Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 hehe tror nok jeg iallefall stiller i en helt annen league enn den du forestiller deg ja;)
SnupsaTupsa Skrevet 1. august 2007 #9 Skrevet 1. august 2007 Sånn ar jeg også tenkt... høres ofte sånn ut! Jeg er ikke sånn selv ihvertfall, og etter å ha møtt en del dibbere, så ser det ut til at det er helt normale jenter ) litt av hvert, akkurat som i RL
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2007 Jo, jeg vet jo at ikke alle har perfekte LIV, men når jeg leser et innlegg ser jeg liksom for meg "forfatteren" mens jeg leser, og da er det alltid en kjempepen dame som skriver. Og nevner hun mannen sin eller huset, er det også perfekt. (Av utseende) Litt sånn Hollywood-stemning;) Rart dette...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #11 Skrevet 1. august 2007 Hahaha, da skulle du fått sett meg så hadde den boblen din sprukket! Sitter her i joggisen min og stirrer tiltaksløst på rotet mitt...
Gjest Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 Synes nesten det virker litt omvendt til tider jeg ikke at folk er stygge altså, men at folk her inne stort sett er veldig normale folk med masse problemer hehehe..
Guttemamma til tusen :) Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 når jeg leser innlegg her, så sitter jeg mange ganger og prøver å se for meg hvordan "type" foreldre dere er..altså sammenligner dere med folk jeg allerde kjenner:o) somregel er det veldig positive sammenligninger..men enkelte her må jeg si jeg er glad ikke er bekjente av meg:o) hadde ikke orka all den pirkinga!!!! )
Mrs. Bouquet Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Jeg ser også ofte for meg snertne damer, og har inntrykk av at de fleste går på cafe, shopper babyutstyr på tilbud og bor i en trang leilighet midt i Oslo.
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 1. august 2007 Men det er egentlig veldig godt å bli "kjent" med noen uten å vite hvordan de ser ut. Å bare dømme ut fra hva de skriver. Mange her inne som jeg betrakter som oppegående mennesker, men hvis jeg ser på bildene deres kan det godt være at de er mennesker jeg ville gått ut fra at ikke hadde noen ting til felles med meg hvis jeg hadde sett de på gata. (For jeg er selvfølgelig en av de perfekte!)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Hehehe gjør jeg også hufsemor,, bare at jeg er hakket værre sitter i prikkete truse og hettejakke med leverposteiflekker og snuppesnørr på, håret har jeg dandert i et perfekt virrvarr mitt på toppen her, satt i strikken rett etter at jeg gikk ut av dusjen i morges.. AAAAAH jeg er bare såååå pen *sukk* men ryddig er det her da hvertfall (nesten)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. august 2007 #17 Skrevet 1. august 2007 hihi:)kul tråd:) Jeg ser ofte for meg hvordan de ser ut, men ikke noe utover det....altså hvilket hus de har osv. Kanskje vi skulle laget en tråd om hvordan vi trodde nicket over oss så ut....eller blir det litt vanskelig kanskje...?
Bæremeisen Skrevet 1. august 2007 #18 Skrevet 1. august 2007 Ha ha, det er rimelig langt til Beverly Hills herfra..... Men det hender jo at jeg ser for meg ting jeg også... livlig fantasi har jeg i allefall
FrøkenSprøken Skrevet 1. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 1. august 2007 Tror det har vært gjort før, men problemet er vel at man ikke kan være ærlig hvis man tror personen er stygg;) (Hadde ikke vært noe problem for meg da, for jeg tror jo alle her inne er Hollywood-skuespillere!)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #20 Skrevet 1. august 2007 hehe langt i fra jeg sitter her med hengepuppene mine, 10 kg for mye,uten noe hus i sikte ,men heldigvis perfekt "mann " da hehe, også lillegutten min da,han er det nydeligste på jord.ellers er jeg helt A4
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. august 2007 #21 Skrevet 1. august 2007 man trenger kanskje ikke å skrive at jeg tror du er stygg liksom, men mere sånn; mørkt kort hår, briller....eller kanskje, mens jeg skriver nå så skjønner jeg jo at det kanskje blir litt vanskelig ja. Og dessuten kan man jo bare jukse og se på profilen hvis vedkommede har lagt ut bilder:)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #22 Skrevet 1. august 2007 Og forresten,jeg har ALLTID joggebukse på meg hjemme.Tragisk,men sant.. *ler*
Gjest Skrevet 1. august 2007 #23 Skrevet 1. august 2007 hihihi lurer på om noen har sett for seg at jeg er kjempe stygg jeg eller ser helt annerledes ut enn hva jeg egentlig gjør.. Jeg tror jeg tar feil av veeeeldig mange her inne hvertfall.
mayaya Skrevet 1. august 2007 #24 Skrevet 1. august 2007 sikert meg du ser, for jeg er perfekt! ehhhh ikke det, nei... :-p
Tommage♀♂ Skrevet 1. august 2007 #25 Skrevet 1. august 2007 Er ikke dere perfekte altså? Hmmm, er jeg liksom alene i den kategorien jeg da? hohoho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå