Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Tror alle de store tingene er i boks nå... - seng m/ting og tang - vogn - bilsete - stellepute - ullpose , lammeullteppe - pledd, hånduker - badebalje + olje,krem - litt klær i 50 og litt i 56 Må bare ha mere ting til meg selv.. amme-bh, topper +++ men får vel vente litt til jeg vet str. mer konkret..
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Ser vi har handlet omtrent de samme tingene.Morsomt, hehe.. Kunne skrevet listen selv så jeg kopierer den litt jeg. ;-) Jeg har kjøpt: - seng m/utstyr - vogge får vi låne av kommende farmor - vogn m/utstyr - bilsete (får låne) - stellepute - ullpose - lammeullteppe - pledd (får jeg), håndduker - badebalje + olje, vask, osb. - litt klær i str 50 og 56 Føler at jeg begynner å komme i orden og er mest ting til meg selv jeg også trenger, + litt småting til baby, men ikke noe som haster med det første. :-)
Mor til en stor og en liten Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Har handla alt stort utenom stellekommode. Også mangler jeg stelleveske og vippestol. Klær tenker jeg lite på da jeg har masse fra min forrige gutt samt at min lillesøster og svigersøster begge fikk gutter forrige oktober.
dobbel glede Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 MYE!! Nesten alt er i hus, begynte tidlig:) Vogn vogge sprinkleseng lekegrind vippestol bæresele bilstol bleiebøtter aktivitetsleke hoppegynge kleskommode stellekommode klær 50-62 tepper sengetøy/sett brystpumpe nytt fotoapparat:) osv osv Begynte tidlig å handle de store tingene og sjems ikke over det:) Vil bare bruke resten av tiden til å slappe av og bare kose meg uten å måtte stå overfor en selger og måtte høre på hva som eg bare MÅ ha...
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Heihei jente=)) Æ har ei jenta på nesten 3 år fra før, så har alt av vogn, seng, pose osv. Men siden æ ikkje skulle handle de "store" tingan denne gangen, så har æ kosta på mæ en BABYBJØRN STELLEBAG...kosta 950kr....ville ikkje kjøpt den hvis æ skulle kjøpe vogn også, nei.... Ellers har æ kjøpt inn TÅTEFLASKER fra dr. Browns og litt annet flaske-utstyr, fordi æ får mest sannsynlig flaskebarn(hadde ikkje melk til førstejenta i det hele tatt) Og til slutt litt KLÆR selfølgelig=)) Har planlagt KS den 18.oktober, bynner jo faktisk å nærme seg med stormskritt=)
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Alt er i hus her....Har kjøpt ny seng, bilsete, stellebord + litt nytt sengetøy og småtteri.. Resten har jeg fra før... Har til og med kjøpt bleier, baby-olje, kremer osv (står klart i stellebordet). Det eneste jeg mangler nå er amme-bher og ammeinlegg i ull. Og snart skal ungene på shopping da de har så lyst til å kjøpe noe til babyen de også. Tror nok det blir litt leker og sånt de vil kjøpe jeg da, er alltid morsomt å la ungene handle selv. Så fra nå av skal jeg bare kose meg med magen, vaske klærne, stryke litt og sånn pusle rundt.. legge alt klart i kommoden. Kjenner det klør i fingrene alt..
eggedosis Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Hei! Ser ut som om du er i rute! Enig i at det er ok å vente med ammebh til man vet sånn ca.. På en annen måte, du orker sikkert ikke gå ut å handle det med en gang du kommer hjem.. Kanskje greit å gamle på en str så du har en der hjemme. Jeg har også handlet det meste utenom senga. Begynner å bli morro å gå å styre og stelle på barnerommet. `Gleder meg sånn og det virker så mye nærmere når man får alle disse babytingene rundt seg! Gøy er det! :0)
♥lurelure♥ Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Hei jenter!! Ville bare dele ett tips jeg har fått med dere alle så kan dere jo selv finne ut om dere vil ha det:) Ei venninne som fødte i okt i fjor syntes babyen så litt kald ut på sykehuset og sendte derfor sin mann ut for å kjøpe pjamas i str 56 i ull..... Så det tror jeg jammen jeg skal koste på meg så slipper min mann å bli sendt ut av meg:) Hehe.
velsignet med to Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Nå begynner jeg å bli stressa! Har ikke mer enn vogn og stelleveske, og bittelitt klær. Så mye dere har handlet allerede!
prøvekluten+3små Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 o herremindag,i dag har jeg fått gjort opp for de syv luene,4 bodyene og 2 nattissene somvar det eneste av klær jeg hadde kjøpt til nå! vært på salg på lindex og fant en hel masse! fine babytepper og..hehhe,så nå er jeg ikke fuuult så uforberedt som jeg var..og..har enda ti uker på å gjøre unna resten:O)
Pinny og lillegutt Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Har handlet inn: - vogn - seng - stellekommode m.pute og bad. - sånn dings til å sette i badebaljen så han ikke drunker - bilstol - lammeskinn - uro til senga - to søte bamser - noen baby flasker - noen smokker - litt klær, men mangler myyyye - kommode til klærne hans - dyne til seng og vogn - bleiebøtte - våtservietter Mangler ekstremt mye føler jeg.. værste av alt.. vet ikke hva =S Ikke får jeg hjelp hjemmeifra heller.. mamma sier bare "det finner du ut av".. heh..
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Har hatt en herlig sommer med mye fri, og derfor mye shoppetid:) Dermed har det stadig kommet til nye ting her i gården: Vogn Bilsete Stellebord Håndduker Dyne til seng Kommode Masse stasj til barnerommet Litt for mye klær egentlig, i størrelsene 50-62 Videokamera og fotoapparat Gulpekluter Vaskekluter Smokker Smekker Helsetepper Sengetøy Børste Termometer "Snørrpipette" Bamse Mangler fortsatt en del store ting, som seng, vippestol, voksipose etc..men det er bare koselig å ha litt handling den siste tiden også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå