Gå til innhold

å bli "tatt" mens man sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg elsker å våkne av at samboeren min har sex med meg.Jeg har gitt han lov til å ta seg til rette.Og hva synes dere så om dette,det gleder jeg meg virkelig til å høre,siden det er så mange konservative mennesker her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke noe galt i det siden dere er enige? :-)

Skrevet

Glemte å skrive at selv om jeg våkner litt,deltar jeg ikke.Vi begge liker at han fullfører mens jeg "liksom" sover......Han bruker meg,men vi er som sagt enige om det.

Skrevet

Hadde du ikke gitt han tillatelse på forhånd hadde det vært voldtekt ifølge dibberne....

Skrevet

Ja,regnet med noe sånt.ha,ha

Skrevet

Behøver ikke nødvendigvis gi ham tillatelse, men en mann burde jo kjenne samboeren/kona si godt nok til å vite om dette er OK for henne eller ikke. :-) Hadde jeg våknet av noe sånt, hadde jeg kanskje syns det var OK noen ganger, og blitt sur andre ganger. Dagsformen, vet du. ;-) Men jeg ville bare kalt det voldtekt (fra samboer/mann) dersom man protesterer, gjør motstand og syns det er ille at han gjennomfører samleiet. Men det er jo forskjell på dette og et overfall av en fremmed likevel.

Skrevet

Tror typen til hi egentlig er nekrofil hvis han tenner på noe som ligger dødt ved siden av han.... avvikere kaller jeg slike:-)

Skrevet

Får fullstendig panikk.... går bra dersom jeg halvveis våkner ganske raskt, men dersom jeg sover veldig tungt får jeg panikk... Litt sært.. fordi vi har hatt en tendens til å ha sex i søvne dersom jeg ikke har noe undertøy på - og stakkars sambo skjønner ingenting når han våkner.. har vært noen netter der jeg har rømt på stua og han stakkars har våkna og lurt på hva som foregår... Heldigvis har panikken avtatt etter hvert, men er ikke lett for ham heller å kontrollere hva han gjør i søvne... Hehehe.. har etterhvert fått oss noen gode lattere når det hele har roa seg:P

Skrevet

Jeg er veldig tilhenger av sex mellom frivillig deltakende, myndige mennesker.

(Og ja, annie litt lenger oppe, hadde HI ikke gitt sin tillatelse hadde det vært voldtekt - ikke bare i følge dibberne, men også norsk lov).

Skrevet

Hehe..jeg sover lett så det hadde aldri gått hos oss..men han har "fritt leide" til å vekke meg hvis han er kosesjuk på natta ja.. ;)

Skrevet

åh, det skulle jeg gjerne ha opplevd!

Har sagt det til sambo også, men ser ikke ut til at han tar hintet :-/

misunnelig...

Skrevet

Jeg har gjort det med kjæresten min engang.

Kan våkna midt i, og han tente skikkelig på det.

Skrevet

Jaja.. Hver sin smak! For min del synes jeg det er best begge er våkne jeg da

Skrevet

Sært... Sovesex, jaja... Spesielt at man tenner på å ha sex med noen som bare ligger der!!

Skrevet

Har inntrykk av at det er ufattelig mange pripne damer her inne...

Alt dere ikke gjør seelv, er sært, ekkelt, sykt osv...

Tipper dere aldri har sex på andre måter enn misjonærstillingen under dynen med lyset av, for å være på den sikre siden...

- glad i sex på flere måter -

Skrevet

Det var greit når vi var nyforelsket, prøver han seg nå mens jeg får min etterlengtede skjønnhetssøvn blir jeg bare trøtt og irritert. Desverre.

Skrevet

forslag:

legg deg ned med spærråpne øyne å munnen åpen!!

kansje han tenner på det å...

Skrevet

Det hadde jeg ikke likt.. Men, skjønner om andre gjør det. :)

Skrevet

Sambo har prøvd... Men da slår jeg, ærlig talt. Sover jeg så sover jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...