Gå til innhold

Faen meg ikke mye trivsel her inne for tia!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker aldri blande meg inn i disse kranglene om hva som gjør en god mor osv, men nå begynner jeg å bli skikkelig fed-up altså!

Hva er nå dette egentlig da!? En konkurranse i hvem som er best mulig mor? Og hvem er det da, de som følger Bam-bladet slavisk eller dem som bare er veldig, veldig glad i sine barn og gjør det som føles riktig og naturlig for dem?

"Ikke gi mat til katta, da kommer hun bare tilbake". Den vil vel passe ganske godt her, men det er synd for mange som er oppriktig usikker og som vil ha et fornuftig svar fra folk som har hatt babyer selv. Bam kan vel alltids de fleste lese på egen hånd tenker jeg!

Æsj, blir så irritert, denne siden skremmer jo faktisk vekk mange som oppriktig lurer på enkelte ting, og det synes jeg er jævla synd!!

Utblåsning!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette en nettstedet en konkurranse der vi prøver å kåre ens egen familie som den mest perfekte da?

Skrevet

Stiller mg ved siden av deg og blåser ut akkurat det samme...

Skrevet

Enig!!! Begynt å være mer og mer på skravle for trodde jeg skulle slippe de innlegga der, men neida, nå ble det ene søren meg lagt ut der også!

Hold nå krangelen til en side i alle fall, slik at vi som er drita lei hele greia kan slippe å se det!!

Skrevet

var i hvertfall det jeg trodde........... ;)

Skrevet

var den til meg og mitt innlegg..? ;)

Jeg ønsker ikke å krangle.. har ikke engang hengt meg opp i diskusjonen som har vært her tidligere angående dette.. det var bare en tanke som slo meg.

Skrevet

Nei=) Det som Siril&Tord sin mamma la ut her OG på skravle..

Skrevet

Er trivsel så vesentlig, da? Fred er ei det beste, men at man noget vil.

Skrevet

Det er jo ikke siril og tors som mamma som begynte mistrivselen.

Enkelte her har det jo som sin livspopgave å skape usikkerhet og flere spørsmål!

Skrevet

Og jaggu poppet det opp noe herfra på krangle også, ingen fred å få...

Skrevet

Håper du ikke mente at jeg er fra krangle, der har jeg til gode å skrive et innlegg gitt!!

Skrevet

Neida, det er blitt kopiert innlegg herfra og inn på krangle og kommentert om innlegg herfra der inne...

*sukk*

Jeg som trodde krangle var "småtrollfri" side:p Hehe...

Skrevet

Enig! Siden funker jo best når man får svar på konkrete spm fra folk som har vært i samme situasjon, ikke innspill fra folk som mener du er dårlig mor, "barnemishandler" osv bare fordi du ikke følger deres "religion". Og hvis man kun har lov å sende inn hjertesukk fra sitt lykkelige liv der alt går så det stryker med barnet så forsvinner jo hele vitsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...