Gå til innhold

flere som ikke har informert de blivende besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 17. Har ikke fortalt noe til venner (bare ei god veninne) eller familie ennå. Er vi flere, eller har alle fortalt det? Har liksom ikke lyst å spre nyheten for så om noen uker måtte si at det ikke blir noe av alikevel. Har hørt hjertelyden, så vet jo det er liv. Men har fortsatt vanskelig for å tro at det er sant. Tror jeg begynner å bli litt tullete i hodet her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er så relativt, mange velger og si d med en gang, mens andre venter lenge.. jeg venter nå nr tre, denne gangen var jeg veldig tidlig ute, barna fikk vite det sist og det var når jeg hadde fullført uke 12, men jeg la på meg mye tidliger og fikk mage før denne gangen.... med nr to sa jeg det ikke til de fleste før etter ultralyden, det bare falt seg ikke naturlig sånn den gangen... men det kan nok være godt/lurt og kanskej si det ? For hvis det er fordi og pga det værst tenkelige du ikke vil si det, så kan det være godt kanskje med støtte ? vet ikke ....... gjør det som føles best du :-)

Skrevet

jeg er i uke 18 og hverken jeg eller samboeren min har fortalt det til foreldrene våre ennå.. vi vil vente til vi har vært på ultralyd å sett at alt er bra og vite hvilket kjønn det er først.. men føler at det er på tide å si noe til de snart..

Skrevet

kunne ikke holde det så veldig lenge for mamma for hun er synsk tror jeg:)hehe.

åsså etter 13 14 uker så klarte jge ikke holde det skult lenger for da beg folk å spørre pga magen min:)

Skrevet

Sprakk i uke 11 vi. Men vi var på privat UL først for å sjekke at det virkelig var noe der inne da... Vet om flere som ikke har sagt noe før etter ordinær UL.

Skrevet

Her kom det ut i uke 7 - pga utdrikningslag UTEN alkohol. ;)

Og da magen kom i uke 8 var det like greit egentlig... :)

Skrevet

Vi fortalte det samme dagen som testen var positiv (da var jeg 4+5) - de hadde jo fått vite det uansett om det hadde gått bra eller ikke.

Skrevet

Vi fortalte det med en gang testen var positiv =) da var jeg 5 uker..

Eller, jeg fant ut at jeg var gravid på ferie iThailand, men med en gang vi kom hjem så fikk de fleste nærmeste vite det iallefall.. og etter det har det spredd seg, så nå er det vel ikke mange i denne lille byen som i kke vet det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...