Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Ja så har jeg ultralyd imorgen, gleder meg noe sinnsykt, men er også bekymret for at noe kan være galt med nurket mitt! Uff, men men, så har vi ENDA en gjette kjønn innlegg her. Hva tror dere at jeg får? En gutte eller jente baby? Min graviditet så langt (19 uker): - Kvalm inni mellom - Kastet opp totalt 2 ganger til nå - Hodepine ganske ofte - Har lagt på meg på stumpen! Nesten sånn at rumpa er større en magen nå! - Ikke stor mage, bare sånn passe. - Fyste på mye surt i begynnelsen, nå spiser jeg litt av hvert egentlig. - Ofte trøtt og slapp. - Metallsmak i munnen. - Spiser MYE søtt! So guys, is it a boy or a girl?
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Dette er ei jente tror jeg:) Lykke til i morgen!
de tre bukkenebruse Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 viss jeg skal tenke i forhold til meg så tror jeg det blir en gutt:) var litt sånn i forige svsangerskap men ikke denne gangen, sist gang ble det gutt nå blir det jente:)
07&10&13? Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 nå er jeg spent på å høre hva det blir?men jeg tipper gutt, høres ganske likt ut som mine første 20uker....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Heisann! Nå har jeg vært på ultralyd! Og jammen meg var det en liten gutt der inne som de fleste av dere gjettet! Flink til å turne var han, gjorde mange fine triks for mammaen sin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå