Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, alt bra?

Koser pelsdotten seg? Og dere?

Hvordan går det med bleieavvenningen til Moa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe den hunden er tunghørt, det er jeg ganske sikker på *ler*. enten det eller så hører hun det hun vil høre (som alle andre).

joda vi storkoser oss. hun begynteå innvadere soverommet i natt så nå har jeg rydda plass til kurven hennes så hun kan ligge skikkelig der inne:)

i går var hun med på toget til lillehammer. krabbet seg opp i setet og skulle IKKE ned igjen. hun satt jo fint der da, men klarte å få henne ned ganske kjapt. lå pent på gulvet hele turen opp og reagerte ikke på andre hunder elelr noe. heisen syntes hun nok var litt trang, men det gikk utrolig bra det også bare jeg fikk dytta henne inn:D var en tur på jobben til gubben og viste henne fram. hun oppførte seg eksemplarisk der også og hadde ingenting imot ekstra kos eller at moa brukte henne som hest.

begynte seriøst å lure på om fire var stum i går kveld: ingen som hadde hørt noe lyd på henne siden hun kom (vi er vant til hunder som bjeffer ekstatisk når det kommer folk). i dag derimot har vi hørt henne og konstantert at hun ikke liker naboer. naboen her hodler på og flytter og de lydene var fine å boffe på:) hun er flink og lyder for det meste da vi snakker til henne.

ellers går hun for det meste løst her. hun forsøkte gå over til en nabo, men stoppa da vi sa nei og etter det har hun ikke prøvd seg på noe som helst. lydig hund det der.

ligger på gårdsplassen eller på trappa og kommer innom for vann, mat og kos før hun tusler ut igjen. tror hun trives.

om kveldene ligger hun stort sett der vi er.

tror moa faktisk har klart å slutte helt med bleiene. har ikke brukt dem på over ei uke nå og enda ingen uhell. selvall bilkjøringa på søndag klarte hun fint.

hvordan går det med dere da? tomt uten fire? må si dere var en veldig koselig familie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...