Gå til innhold

Litt sint & sur nå :-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kommet ut av dusjen, hva møter meg i speilet????

 

En hel haug med strekkmerker….. over alt opp over magen. De var der ikke i går da jeg la meg.

 

Blir sur av det. Har termin i morgen…. Kunne ikke disse fæle merkene bare ha latt være å komme?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff nå blir jeg redd på egne vegne...har term om tre dager og ingen merker ennå...skjønner godt at du er sint og sur når du har en dag igjen, men men det jo litt av prisen vi må betale for disse nydelige barna vi skal sette til verden. (vet det var en dårlig trøst, men hva kan man vel si)

Skrevet

hah!akkurat samma skjedde meg! to dager på overtid! DA kom merkene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...