oktopus Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Hvor lenge er det vanlig å ha VONDT etter å ha trukket en visdomstann? Hvordan ser/kjenner man om det er betenelse i såret?
så var vi 4 Skrevet 1. august 2007 #2 Skrevet 1. august 2007 Jeg hadde vondt i rundt 2-3 uker, og merka betennelsen for kjeven låste seg. Men jeg hadde betennelse i tannkjøttet i utgangspunktet da.
Sentralstøvsugeren Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Når du ikke klarer å sove, selv med 3 paralgin forte - da vet du at det er betennelse i den:):) Huff, det var ekkelt sagt, men det gjør sykt vondt hvis det blir betent....Lykke til, og god bedring!!!!
oktopus Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 nede. Må nok smøre meg med tolmodighet... Trakk tanna på mandag. Tygger i meg paracett og ibux. Får til og med sove litt..
supergyda Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Nede er verst fordi det er så lett at det samler seg matrester nedi der. Ikke for å skremme deg, men jeg var sykemeldt i 14 dager etter å trukket nede. Såret lukket seg ikke, og jeg hadde sinnssyke smerter. Men hva sier tannlegen din da?
oktopus Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 har ikke snakket med tannlegen etter at jeg trakk den. Måtte du bruke antibiotika eller noe, supergyda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå