Gå til innhold

dyreparken i kr.sand...

Anbefalte innlegg

Skrevet

de leiger ut tviling vogner der sant?? men er det lurt å se bort i fra det og ta med selv?? I tilfelle de er utleigt?? vi kommer til å være der i det de åpner på mårningen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt med en vogn selv. Trillene var tynne uten kalesje og vognene var store oog tunge.

Hvertfall de jeg så:o)

God tur og gled dere masse.....

Skrevet

ja lurte på om vi skulle ta med to triller i tilfelle lillegutt å pappa vil se kaptein sabeltann og jeg og frøkna helst får slippe..

Skrevet

var ikke vogner til utleie da vi var der iallefall!

Kun traller!

Skrevet

de har tvillingvogner til utleie. de er helt greie, har en slik selv. Jeg er glad for at jeg tok med ifjor, siden alt var utleid når vi kom tidlig.

Skrevet

De leier ut både tvillingvogner og enkle triller. Tror jeg ville tatt med, jeg. De kan jo være utleid. Hvis det ikke går an å ringe å reservere da..du kan jo prøve det?

God tur til Kr.Sand :-) ......nå kommer finværet også!!

Skrevet

Ville ha tatt med egen vogn...

De leier ut noen få tvillingvogner etter det jeg vet, men om de gjør det ennå er jeg ikke sikker på. Men uansett så bør du ringe og høre om du kan reservere en, ganske mange folk i dyreparken på denne tiden og sjansen for at alle er utleid er ganske stor

Skrevet

Jeg hadde tatt med selv, som du sier, kanskje to. Tilfelle dere må gå hver for dere. Synes det var ganske dyrt å leie de vognene også jeg, men mulig det bare er meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...