Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. august 2007 #1 Skrevet 1. august 2007 Jeg fant en link til hjemmesiden deres, og jeg bare gråter og gråter. For en utrolig nydelig gutt!!Kjempe fin, og så liten og skjønn! Har nesten ikke ord, men jeg sitter egentlig mest å tenker på hvorfor i all verden dette skulle skje! Det må være utrolig tøft! At det skal være så urettferdig.....hvorfor skulle ikke den lille flotte gutten få vokse opp.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå