Gå til innhold

Stikking i lysken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er 17 + 5. Har kjent litt småstikking nederst i lysken i dag...bare innimellom. Er det livmoren som vokser? Har vært mye nedfor siden jeg ble gravid, bekymrer meg for mye. Klem til dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er ikke noe å være bekymret for! jeg har det veldig mye. Det står et sted i i den bok afra lege/jordmor at det er ligamentene i livmoren som strekker seg i takt med at livmoren vokser. Det kan særlig oppstå i det man skal snu seg i sengen eller reise seg opp fra sofaen. jeg h ar det ofte da jeg reiser meg fra sofa og må gå litt bøyd et par sek. før jeg strekker meg helt opp:)

Ingen fare:) Egentlig et godt tegn!!

Lykke til videre, svangerskapet ditt går sikkert veldig fint!!

Skrevet

Det var godt å høre :) Får det også når jeg reiser meg brått. Nå kjenner jeg den lille der inne, så skal jeg ikke bekymre meg mer i dag. Lykke til videre til deg også!

Skrevet

Så heldig du er som kjenner liv! Det har jeg til gode ennå:) Er bare 14+5..

Skrevet

Jeg kjente det i uke 16. Er førstegangsgravid, så tenkte jeg ikke kom til å kjenne noe før rundt 20. Det kiler liksom, men kjennes annerledes ut enn kløe som når huden strekker seg. Lurte lenge på om det virkelig var det jeg kjente, men nå er jeg overbevist : ) Er veldig stort for meg dette. Har mistet en gang og tok dessverre abort en gang, har slitt mye etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...