Gå til innhold

mamma til en liten og stor + evt andre som ønsker å lese

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå må du faen i meg slutte og skremme alle med at barn får psykiske problemer osv av at barnet sover borte en natt når de er babyer. helt utrolig hvilke forferdelige påstander du kommer med!

jeg elsker barna mine overalt på jord, og hadde gjort alt for dem bare så det er klart. ser overhodet ikke på meg selv som en dårlig mor selv om de sover borte hos folk som de omgås mye og som er en stor del av livet deres.

selvom jeg er mor, så betyr det ikke at "livet er slutt", noe det høres ut som du er på vei mot. å dra en tur på byen, eller noe annet gjør ikke meg eller noen her inne til dårlige mødre. snarer tvert i mot. det sier en hel del om at vi ikke gror fast. at vi har et sosialt nettverk, og nyter livet på mange måter.tror de fleste at oss her inne stort sett er sammen med barna sine mesteparten av døgnet.

det er viktig å ikke bare være mamma og kone innimellom, men kun oss selv.

jeg snakker her om alt med måte. mener ikke at man skal ha barnevakt så ofte osv, men innimellom er nok bare sunt for alle parter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, ikke la deg trekke av henne.....hun liker bare å lage litt liv her inne.....

Skrevet

Sånn går det når man leser forskning uten å ta hensyn til seg til vett og forstand.

Men at noen barn tar skade er sikkert sant. Men det er også noen som tar skade av andre 'ufarlige' ting, så det så.

Skrevet

herregud da.. er dere ikke ferdige med det ennå.. driver å hisser dere opp hele tiden.. la folk ha sin meninger.. bare fordi dere ikke svarer trådene hennes, vil jo ikkke bety at den som tier sammtykker.. begynner å bli lei sure tråder, som begynner med andres nick....

Skrevet

Noen tar skade av å kjøre bil ikke sant?

Signerer hovedinnlegger her!

Hilsen en særdeles ubrukelig mor som både reiser, drikker vin og benytter barnevakt,

Skrevet

Helt enig med deg!

En gang i blandt gjør ingenting.

Jeg tror det er viktig at foreldre også kan få kose seg alene av og til.

For min del må jeg ha fri litt av og til for å kunne fungere normalt.

Jeg elsker virkelig sønnen min over alt på jord, men det er også viktig for meg å¨kunne ta en cafee tur med venninder av og til, og bare være Veronica, og ikke mamma for et par timer.

Skrevet

sikkert noen som tar skade av å være for mye med mora også ;)

Skrevet

kjære deg.

la være og les de trådene da:)

synes det er ille at folk skriver slikt! etter mange leste innlegg her, så er det endel som blir frusrerte og tror på det ho skriver.blir redde for at barnet deres kan ha tatt skade av overnatting osv. må være lov å si ifra om slikt.

og tilslutt. ingen sur tråd fra meg, men er meget klar i teksten av natur. gidder ikke pakke inn det jeg skriver.

mvh

Skrevet

MANGE som mener at når man er mamma, så skal man være mamma! Og det hver eneste dag, til alle døgnets tider!

Kan ikke de bare få mene det da?

Så får vi som mener noe annet, gjøre som vi vil og føler er rett!

Skrevet

Har ikke lest denne andre tråden, men ut i fra det jeg har lest her er jeg VELDIG enig med HI.

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Hilsen ei som er mamma, kjæreste, venninne, vindrikker og cafebesøkende :)

Skrevet

lei? etter hva jeg nå skjønner, så må det har vært mye snakk om dette temaet i det siste..????? er ikke her inne hver dag osv, så antakeligvis ikke fått med meg mer enn en brøkdel..

så til dere som ikke vil kommentere det osv, så er det helt greit.. jeg ska ikke rippe opp i det mer, men jeg gjorde det mest fordi jeg ville ha frem at å skremme folk, er unødvendig

Skrevet

på småtroll 0-1 var det en hel side der folk bare skrev dritt til henne, fordi hun mente det hun mente.

Skrevet

oki. ikke fått med meg alt jeg.. nå ligger denne "saken" død for min del..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...