Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal hun få tenner allerede??

Er det noen her som har unger som har fått tenner tidlig?

Lurer virkelig på om hun får om ikke lenge, virker som hun klør veldig i munnen, og putter hele hånda inni hele tida. Gnager også litt på puppen når hu får mat. Nå hylskriker hu, og ikke noe hjelper. Er bare 2 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner kommer når de vil, noen babyer er til og med født med ei tann eller to ;)

Høres ut som "tannoppførsel". Ungene våre likte de biteringene du kan kjøle ned, virket som det lindret litt for den verste kløen.

Og så fins det noe på apoteket som heter Dento-ettellerannet, til å smøre på gommene. Har hørt det funker bra.

Skrevet

Det kan drøye lang tid enda, selvom ho gjør sånn =)

Skrevet

Ja, har hørt om det middelet. Men har liksom ikke trodd det er tenner så tidlig heller. Men jeg selv fikk jo tenner da jeg var 3 mnd så det er jo mulig hun kan begynne så vidt å få. Får høre på helsestasjonen på mandag, skal dit på kontroll da.

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg har trodd at gutten min holdt på å få tenner i maaange måneder nå.... sikkert i 3 måneder har jeg trodd det. Pga av sikling, og klør myyye. Fikk også en rød klump nede i gommen med en hvit prikk på, så jeg trodde at der kom tanna.

Men niks, nå er han 6 måneder og ingenting enda=) Men nå ser jeg i noe hvit og kjenner helt tydelig at det er hardt=) Så NÅ er det ikke lenge til, hehe.

Skrevet

Alle babyer biter på hendene sine og alt annet, det har ikke nødvendigvis noe med tenner å gjøre. Det er deres måte å utforske ting på. Pluss at de kan klø i munnen i månedsvis før tennene kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...