Gå til innhold

Er det mange av oss her som fødte i juli??


Lille my <3 1+1 <3

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at det er mange av oss som har født i juli?!

Selv fikk jeg ei jente på 3330 gram og 34 cm fra hode til sete (de målte bare det siden hun blei født i sete leie), den 15 juli:) Hadde termin 3 august egentlig, så snuppa kom nesten 3 uker før tiden:) Var vel setevendings forsøket som satte igang fødselen min tror jeg... Var på vendingsforsøket fredag 13. begynte med litt mer vondt da, og søndag 15 var hun her:) Deilig å være ferdig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fødte ei jente 25 juli, 9 dager før tiden. hun var 3640 gram og 51 cm lang da hun kom til verden.. drømme fødsel, i følge jordmødrene, som varte i kun 4 timer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte også i juli...12. juli, 4,5 uker før termin..

 

Jeg fikk SF og ble lagt inn på sykehuset. Åpning startet av seg selv, men jeg fikk allikevel drypp for å få fortgang i fødselen.

 

Andreas veide 2630g, var 45cm og hadde hodeomkrets på 33cm. Vi ble på sykehuset i litt over 1 uke, så ble vi skrevet ut og nå koser vi oss hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte en liten gutt på 2480g og 44 cm den 14 juli. hadde termin 21 aug. en laaang fødsel men som vi alle sier det var verdt det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fødte ei jente 26.07 på 3550 g og 50 cm. Termin var eigentleg 16.august, men fødselen vart satt i gang pga hepatose (svangerskapskløe). Vart lagt inn 24.juli, fekk modningsgel både 24. og 25. juli, men ingenting skjedde før natt til 26. Då gjekk vatnet som ein foss, riane kom tett i tett og resulterte i styrtfødsel. Godt å vere ferdig, og no berre kosar vi oss med gojenta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte ei jente på 3200g og 49cm 25. juli. 25 dager før termin.

 

Skulle egentlig hatt KS i morgen, så det ble KS 25. juli i stedet. Fødselen startet av seg selv med at vannet gikk, og riene startet med en gang med ca. 2 min mellomrom...

 

Alt gikk kjempegreit. Legene mente at vår termin var mer riktig enn deres, så da ble hun egentlig født 15 dager for tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk ei jente på 3270g å 49 cm 25 juli:) 9 dager før termin:)

 

Fødselen var helt fantastisk:) selv om jeg måtte gjøre mesteparten av jobben selv... Kom på føden med 8 cm åpning:P

Blir nok mange unger på meg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...